Na 12 wedstrijden van het B naar het M te zijn gereden hadden we afgelopen zondag ons M-debuut.
Ik was super gestrest en ging lijk bleek de ring in, mede doordat ik alwist dat er niet hoog gepunt werd.
De onderdelen gingen opzich wel goed, zelfs het schouderbinnenwaarts ging wel aardig. In de eerste proef iets te vroeg uit de contra en het achterwaarts was niet denderent. 2e proef ging eigenlij ales ok. Naomie was helaas lekker drammerig en ging lekker doen wat ze zelf wilde. Niet of onvoldoende terug te rijden op men zit dus ging ze weer steeds te diep.. Stond ook echt heel vaak op de protocollen (32keer
) Toch nog 178 en 181 punten, men eerste winstpunt is binnen! Ik was 3e en 4e van de 7. Na de prijsuitrijking nog met de jury gebabbeld, die zei dat ze het 2 hele nette proeven vond en dat Naomie super over de benen liep maar door het te diep gaan ging er bj elk onderdeel een punt af. Ze zei wanneer het neusje er mee uit zou zijn, zou je overal boven aan komen e staan, daar ben ik zeker van omdat ik Naoom gewoon goed aan t lopen heb. dat was dus best wel leuk om te horen.
Ik moet er dus echt op gaan oefenen maar als ik voor me zelf rij loopt ze nauwelijks meer te diep behalve in de moeilijkere dingen zoals het schouderbinnenwaarts maar omdat ze zo snel door de proef heen wil moet ik er tegen houden en komt ze te diep, erg vervelend.. Maar ach de vorige eigenaar reed haar op een correctie bit en ik heb Naoom nu al zo ver dat ze op een dubbel gebroken bitje loopt, dit ging in het begin ook echt niet.
Nou hier de foto's en het filmpje:
1e proef: http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 9939147112
En ja ik zit scheef
Foto's zijn gemaakt door Verography, Vero heel erg bedankt hiervoor
Halthouden en groeten

Gebrokenlijn uitgestrekte stap
Door een S van hand veranderen

Middendraf
Galop, inzet grote volte middengalop
Halt houden, achterwaarts
Schouder binnenwaarts " als ik nou mee ga hangen mischien gaat het dan beter"
Weer uitgestrekte stap
Op pakken vanuit de uitgestrekte stap.
Middendraf
Halthouden
Groeten en klaar!!
Commentaar mag, graag zelf mits het onderbouwd is en ik er ook echt wat aan heb.
Dat ze te diep loopt weet ik nu wel, kom dan met een tip om het op te lossen.
Scheefzitten is ook al een bekend probleem.
voor de eerste keer in de M vindt ik dat je best heb gedaan en toch 1 punt binnen gehaald toppie
goedzoooo 

.Dat zullen er wel veel meer gaan worden!