Vandaag Erik gereden een Gelderse Tuiger van 19 jaartjes oud.
Eerst even instappen.

Poging tot uitgestrekte draf (middendraf)

Galop.

Als je toch hier bent laat meteen even een berichtje achter
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kuikje schreef:Ik vind het er netjes uitzien!
Waarom rijdt je met zo'n bit?
sifra01 schreef:Hey wat een leukerd. heb altijd een zwak voor dit type. Alleen door je hoofdstel met lage neusriem lijkt zn hoofd nog groter dan het al is.......Verder, houd je been lang en druk je hakken uit en probeer niet achterover te gaan hangen. Dan nog handen rechtop en t is helemaal goed!
Glover schreef:kuikje schreef:Ik vind het er netjes uitzien!
Het is geen bit, maar een hackamore hij heeft dit omdat hij iets in zijn mond heeft waardoor hij beter geen bit in kan hebben.
sifra01 schreef:Hey wat een leukerd. heb altijd een zwak voor dit type. Alleen door je hoofdstel met lage neusriem lijkt zn hoofd nog groter dan het al is.......Verder, houd je been lang en druk je hakken uit en probeer niet achterover te gaan hangen. Dan nog handen rechtop en t is helemaal goed!
en zal zeker op de andere puntjes letten
bedankt.

PaardenLeven schreef:Ziet er goed uit hoor en
leuk paardje
Nog veel plezier

Dudette_ schreef:achgos, erik wordt echt oud hè
leuke foto's hoor.
ikt schreef:Ziet er leuk uit... Probeer je hakken wat lager te houden, dat staat netter.
Maar wat voor bit gebruik je?
(bedoel ik niet vervelend)
vinos schreef:Hang die Hackamore ff een kilometer hoger(bedoel ik niet vervelend)
hoe hoog moet ie dan precies ? Glover schreef:kuikje schreef:Ik vind het er netjes uitzien!
Het is geen bit, maar een hackamore hij heeft dit omdat hij iets in zijn mond heeft waardoor hij beter geen bit in kan hebben.
Had niet gezien dat het een hackamore was
Glover schreef:vinos schreef:Hang die Hackamore ff een kilometer hoger(bedoel ik niet vervelend)
Oke danhoe hoog moet ie dan precies ?

nikki160287 schreef:Nu zit hij echt te laag, hier is het neusbot dunner en kan dus snel breken. Hij moet bij jou ongeveer 3 vingers onder het jukbeen. Ook zou ik met iets minder druk op de hackermore rijden aangezien het toch wel scherp inwerkt.
Het is denk ik geen makkelijk paard om bij elkaar te rijden, of wel? Je zit vind ik vrij netjes, af en toe je onderbenen meer in 1 lijn met je heupen.
Marigold schreef:leuk paard!
dat zal wel heel apart rijden lijkt me!
ik vraag me wel af, het paard bescherm je zo goed, bandages en alles, maar waar is jou cap?