ik rij haar in het L1
ze kan iets van 1.20 springen
hier een paar foto's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_soraja_ schreef:hee daar loopt tumza:d
mijn oude verzorg paardje en nu jouw verzorg paardje hoelang verzorg je der nu al eigenlijk??
Farouche schreef:leuke pony denk ik, maar je traint haar M typ je, maar waarom loopt ze niet nagevelijk dan?
Farouche schreef:leuke pony denk ik, maar je traint haar M typ je, maar waarom loopt ze niet nagevelijk dan?
eefffiejjj schreef:Ja vroeg ik me ook af, vooral op de eerste foto loopt ze zich een beetje tegen je hand te verzetten lijkt me, het geef niet echt een lekker beeld.
Springen ziet er wel leuk uit!!
row_bow schreef:Dat vroeg ik mij ook af, waarom ze niet nagevelijk loopt..
Het springen ziet er inderdaad leuk uit!
edit; zie dat je al gereageerd hebt
Ginger_ schreef:Ik vind het er niet echt als M uitzien als ik eerlijk mag zijn.. Op de foto waar ze wel nagevelijk loopt lijkt het alsof je haar naar beneden dwingt. Je zegt dat ze vroeger rugproblemen heeft gehad, en daardoor moeite had met nagevelijk lopen, maar dat haar rug nu weer helemaal goed is. Waarom loopt ze nu nog steeds niet nagevelijk dan?
ThaGirl schreef:zo nagevelijk vind ik die foto niet hoor... Ja oke, dr loodlijn zit enig sinds op de goede hoogte, maar heb niet bepaald het idee dat ze daadwerkelijk haar rug en goede spieren gebruikt op die foto.
Maar dat komt ook doordat je je handen vast zit, ze horen heel wat hoger en een knik in je ellebogen.

_tumsalover_ schreef:Ginger_ schreef:Ik vind het er niet echt als M uitzien als ik eerlijk mag zijn.. Op de foto waar ze wel nagevelijk loopt lijkt het alsof je haar naar beneden dwingt. Je zegt dat ze vroeger rugproblemen heeft gehad, en daardoor moeite had met nagevelijk lopen, maar dat haar rug nu weer helemaal goed is. Waarom loopt ze nu nog steeds niet nagevelijk dan?
stap jij even op haar dan en drom hangt mijn teugel helemaal los dus en ze loopt nu altijd nagevelijk alleen op die 1e foto had ik haar nog niet zo lang dus
super mooi beest hoor
!!!
!! 
en ze is toch je verzorgpony?