_Daisy14_ schreef:ziet er netjes uit hoor mooi ontspannen
zo te zien heeft de pony er een hoop van geleerd ( had het vorige topic ook gezien )
Hij is idd een heel stuk wijzer geworden deze week.
helga1969 schreef:katja en belker
Nou je ziet echt een heel groot verschil hoor.
Vind het echt leuke foto,s om naar te kijken.
En dat in een week tijd toppie hoor.
Goeie ruiter doet veel he.
De eerste week gaat vaak het snelste omdat je gehoorzaamheid snel kunt verbeteren en in dit geval moest Ebo even weten dat hij veel meer kon met zijn lijf dan hij zelf wist.
Zazoe schreef:Ik heb het vorige topic wel bekeken, maar niet in gereageerd. Ik denk niet dat iedereen uit het vorige topic durft te reageren, veel van hen zaten toch fout, want zo te zien heeft het wel degelijk effect gehad.
Volgens mij heeft de pony een hoop geleerd, hij lijkt nu veel lekkerder te lopen!
Top van je!
Denk dat veel mensen uit het vorige topic echt niet hadden verwacht dat dit effect zou hebben dus ik hoop dat dit in ieder geval voor sommige de ogen een beetje geopend heeft.
sannuhh schreef:Ziet er leuk uit.
Ook ik heb niet in het vorige topic gereageerd, vond dat er teveel commotie om werd gemaakt.
Je kan duidelijk zien dat je weet waar je mee bezig bent, ga vooral zo door!

We gaan rustig verder en laten natuurlijk over een tijdje weer eens zien hoe het gaat.
Pel schreef:hai hai,
Je ziet echt al heel veel verschil. Ziet er ontspannen uit, de pony lijkt me een stuk vrolijker. Hij gaat zich vast lekkerder voelen nu hij weet waar de grens ligt. Dat is zo belangrijk.
Ik vind dat je het goed doet. Heb wel in het vorige topic gereageerd, maar niet om je af te blaffen. maar over het algemeen wordt er over mn post heen gelezen.
Mooi dier is het trouwens Belker

In het vorige topic heb ik heel wat posts gemist dat was ook echt niet meer bij te benen. 
Renske_ schreef:Je kan duidelijk zien dat hij aardig wat bij heeft geleerd

Hoop dat alle "boze bokkers" uit het vorige topic nu inzien dat er meerdere wegen naar Rome leiden en jij echt wel weer wat je doet!
En dit is 1 van die wegen en de route is me met Ebo goed ballen. 
x_Marr schreef:Ik vind dit er inderdaad een stuk vriendelijker uitzien

Maar dat neemt natuurlijk nog niet weg dat ik vond dat het ook op een andere manier kon worden gedaan

Zoals sommige mensen hierboven denken

Het kan op heel erg veel manieren je zult mij ook niet horen zeggen dat het niet zo is. Maar deze keer denk ik dat we de juiste weg hebben gekozen.
imaudy schreef:Ik zie weinig verschil met de vorige serie. Echt ontspannen vind ik het niet en de pony loopt nogal op de voorhand. Alleen de vijfde foto is wel aardig.
Ik blijf bij mijn eerdere mening.
Dan ben ik erg benieuwd wat jij ontspannen vindt. Hij heeft zijn lijf los is, is soepel in de hand, oortjes op de goede plek, staart hangt naar beneden. Ben nieuwsgierig wat er dan nog bij moet.
En ik ben ook benieuwd wat jij op de voorhand noemt. Ik zie een vierjarige die op eigen benen loopt en voldoende in balans is voor zijn leeftijd.
Zazoe schreef:Dus jij vind dit net zo 'slecht', en ziet er geen enkele verbetering in? Als ik zo naar de pony kijk, vind ik hem stukken vooruit gegaan in vergelijking met het vorige topic..
Fijn dat je verschil ziet.
GinnyBanshee schreef:Ziet er goed uit, je hebt hem netjes aan het lopen, succes verder!
Dank je.
griebels schreef:Ik kon helaas in het vorige topic niet meer reageren. Maar er zijn indd meerdere wegen die naar Rome leiden. Voor het ene paard is dat een andere weg dan voor het andere paard.
Ik denk dat mijn paard dezelfde weg moet belopen als dit paard. Mijn andere paard is niet gebaat bij dezelfde weg mocht dat ooit nodig zijn... Het ligt ook per paard wat een goede manier is

Ik vind hem zeker vooruit gegaan!
Dat heb je heel mooi gezegd. Voor het ene paard heb je de ene weg nodig en voor een andere een andere weg.
Pel schreef:even off topic: Is dat een puppy op de eerste foto?

of gewoon een vloerkleed hondje

Het is een vloerkleedhondje. 
Lilian__ schreef:Het ziet er veel vriendelijker uit dan in het andere topic.

Het zou ook niet best zijn als het nu nog zo zou moeten dan was de boodschap bij Ebo niet overgekomen.