Luca is een 4 jarige hengst v. Rietheim's Hilbert en staat deze zomer bij mij in training. Daarna gaat ie weer terug naar Stans, die haar bekken gebroken heeft (maar duidelijk aan de beterende hand is
- ze kan niet wachten om erop te klimmen!)Mijn houding is niet meer wat ie was - heb de laatste tijd veel jonge beesten gereden - wordt aan gewerkt!

Na de nodige opstartproblemen, hier dan toch de eerste rijfoto's van Luca. Nog lang niet zoals ik wil, maar vandaag begon het te komen en was ik voor nu dus zeer tevreden. Vanaf nu is het gedaan met zijn vakantie

Voor de geinteresseerden, hier de website van mijn 'vaste' (
) fotografe Aniek Rolf. Aniek dankjewel!!!
1.

Merrie werd in de wei gezet en dat was uiteraard erg interessant

2.

Begint te komen, kantelt nog
3.

4.

Galop kende ie nog niet echt, dus nog wat onwennig (en vooral ook veel zithulp van mij om vooral niet te stoppen
)5.

6.

7.

8.

Nog wat meer zakken, dat is de bedoeling ja!

9.

10.

Dat koppie kan je toch gewoon niet omheen?

*stopt ogen terug in kassen*
Ik merk net op dat Aniek tijdens de laatste wedstrijd met Hilbert exact zo'n foto van ons heeft gemaakt... en dit is zijn zoon!
11.

12.

13.

Dikke hengstennek

Bij deze voor jullie een impressie!
Komende tijd ga ik hard werken aan de basis, met name ontspanning, aanleuning en beenreactie.
Zoals hij de afgelopen week vooruit is gegaan, zie ik er nog erg veel mogelijkheden in.
Deze vooruitgang had ik eigenlijk niet op deze termijn verwacht, super tevreden dus!
Aniek, nogmaals bedankt en ik zie je over 2 weken lekker mijn verjaardag vieren en fotoshoots houden!!!
Je rijdt hem al heel netjes, soms ziet het er wat onwennig uit, maar ja dat is logisch!! Fijne foto's en lekker zo door werken met hem!!