loesaardbei schreef:echt prachtig! ik vind het goed zoals jij zo'n paard stap voor stap verder brengt

Dank je. We hebben gelukkig alle tijd met hem dus wel hoeven niet te haasten.
__PSM__ schreef:Wow, ziet er inderdaad uit als een heel fijn paardje.
Het is een superfijn paard. Denk niet dat ik ooit eerder een paard heb gereden met zo'n fijn karakter en daarnaast ook nog eens veel kwaliteit.
fiekhe schreef:Waw, leuk paard zeg. Je rijdt hem netjes

. Heb eigenlijk geen commentaar

, veel succes nog met hem maar dat komt helemaal in orde zo te zien

.
Dank je.
missfries schreef:Heej mooi paard ziet er leuk uit Heb verder geen commentaar.
Dat gaat zeker nog wat moois worden julie samen:)
Laten we hopen dat het wat moois wordt met ons.
LETS schreef:Heel fijne galop, zo te zien vanaf de foto. Mooi bergop en inderdaad makkelijk te sluiten. Wel komt ie zo nu en dan nog te diep, maar hij loopt verder wel erg netjes! Succes nog!!
Hij laat zich eigenlijk in alle gangen heel makkelijk sluiten. Zal morgen eens kijken of ik nog een voorbeeldje heb van de draf. Eigenlijk is alleen de middengalop iets dieper dan ik gevraagd heb de rest is wel bewust zo gereden.
marianna schreef:Wat een gaaf paard! Je rijdt hem ook zeer fijn. Ik heb ook een Stravinsky, die inderdaad ook alles zeer makkelijk oppakt en heel fijn te rijden is...
Ikk heb veel mensen gehoord die erg te spreken zijn over het karakter van hun Stavinsky. Heb wel begrepen dat de moederlijn van Tinus ook hele fijne karakters fokt dus hij krijgt het dubbel mee.
We boffen in ieder geval met zulke fijne paarden.
Kaitlin schreef:prachtig dier zeg! word hij ook uitgebracht?
en mag ik vragen wat voor merk jou laarzen zijn en hoe die kleur heet?

vind ze prachtig!
Ik heb hem nog niet uitgebracht op wedstrijden maar dat gaat wel gebeuren we moeten alleen nog even kijken wanneer. Ik wil eerst nog wat meer met hem gaan lessen en als alles fijn bevestigd is gaan starten.
Mijn laazen komen bij Huet vandaan en zijn het model New Market ze zijn maar in 1 kleur bruin te verkrijgen dus dat is makkelijk.
Gulpje schreef:Aiaiaia..wat een heerlijke foto's om naar te kijken...wat gaat dat paard letterlijk met sprongen vooruit zeg!!
Het gaat allemaal best snel af en toe moeten we even pas op de plaats maken om hem wat ouder te laten worden maar dat is natuurlijk wel een luxeprobleem.
Von schreef:In het echt was het nog gaver om te zien

Het gevoel was met name in draf nog beter dan de plaatjes. Volgende keer maar weer een videofilmpje.
luwaniej1 schreef:Je hebt een heel leuk paardje onder je kont! wees er maar trots op

Lastig dat je allergisch bent voor je nieuwe cap

Neusje mag er idd nog wat meer uit, maar ben niet bang dat dat niet gaat gebeuren! heel veel sucses! ik vid trouwens die neusriem mooi bij hem staan!
Ik baal behoorlijk dat ik niet tegen m'n nieuwe cap kan. Betekent dat m'n spaargeld nu opgaat aan een nieuwe GPA.
M'n Passierhoofdstel staat hem idd erg goed en ik heb gelukkig ook de stang en trens-variant hangen dus die mag er over een jaartje mooi in.
Foxy1980 schreef:Wat een bink! Vind het een fijn beeld geven. Keep up the good work!
Dank je.
marscha22 schreef:mooi paard wat heeft hij gelopen
Hij is nog niet uitgebracht.
suus_romy schreef:Wouw, super beest.
Je rijdt hem erg netjes! Succes er nog mee.

Heel erg bedankt voor het compliment.
Kajanus schreef:Goh dit zijn betere reactie's als je vorige foto's
Maar leuk paard hoor

Wel een stuk minder. 
xxjamiexx schreef:glimt super mooi
gebruik je er nog iets speciaals daarvoor ofzo ?
Gewoon goed voeren en af en toe een beetje poetsen. Hij is als de dood voor alles wat op een spuitbus lijkt dus we sprayen er niets op. 
Celine_M schreef:Echt een heel mooi paard, en een prachtige bergopwaartse galop heeft ie! Jullie zijn een hele mooie combinatie en jij zit er ook netjes op, doe zeker zo verder!

De galop is echt heel erg gaaf aan het worden. Soms lijkt het wel alsof hij opstijgt als je wegrijdt en aan het einde komt hij ook weer net zo makkeljk terug.