Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ook al is het paard zo naar, dan alsnog ligt de fout bij de ruiter
xx ELINE
ook al is een paard zo naar, en zo vervelend........... dat betekend niks meer en minder dan dat de ruiter die erop zit het niet goed doet ergens
KiWiKo schreef:nee fout ligt altijd bij de ruiter![]()
ook al is een paard zo naar, en zo vervelend........... dat betekend niks meer en minder dan dat de ruiter die erop zit het niet goed doet ergens
Er was ook ergens een topic, over 'over de hindernis slaan '.
Een paard zal of bang zijn, of niet goed uitkomen, of de ruiter geeft de verkeerde hulpen. Ik vind het ook altijd flauwe kul als mensen zeggen; 'Ja me paard doet dit en dat om me te pesten.'
het zijn de mensen die moeten om leren gaan met het wezen paard

een goede ruiter houd daar namelijk rekening mee en pikt het signaal van het paard op
daar ben ik het mee eens

aerdenhout1 schreef:Precies KiWiKo...maar het maakt het wel allemaal een stuk moeilijker om er achter te komen waar het fout is gegaan! Ik heb het nu over de hele moeilijke gevallen die hier af en toe binnen komen.
En het kost zo veel tijd en zo veel geduld om een paard dan weer goed te krijgen. Ik reageer dan ook meestal erg heftig op topics waar 14 a 15 jarige weer zo nodig paarden moeten africhten, met alle gevolgen van dien.
just_bassie schreef:In het bit nummer van juni word het verband gelegd tussen ruiter en een kreupel paard!
misschien wel interessant!
KiWiKo schreef:en dan alsnog joonsel ligt het aan de ruitereen goede ruiter houd daar namelijk rekening mee en pikt het signaal van het paard op
. (en dat merk je echt) Misschien in een héél uitzonderlijk gevalletje bij het paard. Maar da's nog minder dan 1 %.