Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:"net als zo veel paarden op top niveau"

Citaat:De toppaarden van Anky ook hoor, Salinero wordt elke dag een uur gereden, een uur in de stapmolen en een kwartiertje per dag aan de hand in de wei. Dat is gewoon geen paardwaardig bestaan.

CharlyBrown schreef:En toch presteren die paarden zo goed....
Dat is eigenlijk wel heel bijzonder.
Ik voel me doodschuldig als mijn paard, naast het rijden, in de winter soms maar 1u in de paddock kan per dag....
(ik heb het hier over 'onze' paarden)
Citaat:Ja inderdaad, ik vind het nu zo heerlijk dat ze de wei op mogen!
Lovely1 schreef:Het liefst natuurlijk alle dieren dagenlang in de wei, koeien schapen kippen enz. maar helaas geld is nog altijd een issue
Inge_ schreef:Ik vind het afschuwelijk, hoe sommige paarden worden gehouden.
De toppaarden van Anky ook hoor, Salinero wordt elke dag een uur gereden, een uur in de stapmolen en een kwartiertje per dag aan de hand in de wei. Dat is gewoon geen paardwaardig bestaan.
?
.
. Citaat:Het liefst natuurlijk alle dieren dagenlang in de wei, koeien schapen kippen enz. maar helaas geld is nog altijd een issue
Citaat:zouden ze niet als ze geen angst hebben en genoeg te eten, genoeg beweging, genoeg gezelschap en een fijne plek om te gaan liggen niet al gelukkig zijn?
CharlyBrown schreef:Citaat:zouden ze niet als ze geen angst hebben en genoeg te eten, genoeg beweging, genoeg gezelschap en een fijne plek om te gaan liggen niet al gelukkig zijn?
en wie verward paard en mens hier precies met elkaar??
Hoe moet het dan ooit een zware wedstrijd lopen..