Afgelopen vrijdag heb ik met Nice de sgw in Maarsbergen gereden. Het was een supermooie cross en redelijk pittig voor de B. Het was niet heel erg mooi weer en dat was wel jammer.
De dressuur hebben we in de regen gereden maar tijden de cross hebben we het droog gehouden.
Dressuur ging redelijk goed, had 193 punten en stond 5e daarna
Met springen ging het allemaal prima en was ik foutloos. Toen even gecheckt bij de DA en alles was goed dus ik mocht de cross in..
Helaas ben ik met mijn stomme kop
hindernis 6 vergeten en moest daarom omdraaien en heb erg veel tijd verloren.. Uiteindelijk waren mijn resultaten toch nog genoeg voor een 5e prijs.. ( als ik die hindernis niet was vergeten had ik gewonnen, maarja dat is mn eigen stomme schuld
) Hier de foto's met dank aan Viefdepief die de hele dag mee was om me te supporten.. nogmaals heeeeeeeeel erg bedankt!
Een golfcar om ons naar het secreatariaat te brengen
In het karretje echt vreselijk gelachen. Dat zo'n ding zo gevaarlijk is hadden we echt niet verwacht

Dressuur:

Omgezadeld en Nice had alweer door wat er ging gebeuren

Nice zijn uberhippe bescherming

Springen:

En toen de cross in!!
Crea foto van Vief

en de tweede keer door het water, Nice vindt het erg leuk en ik ben bang voor de spetters

Na afloop van de cross nog even wat foto's bij het kasteel gemaakt
Mijn favoriet!

Commetaar mag, maar hou het vriendelijk!
Groetjes Julie

), heel knap dat je ondanks het verkeerd rijden nog zo'n goed resultaat hebt behaalt!