Katja schreef:De laatste foto die ik kan zien is volgens mij de derde van onderen en die geeft vind ik het fijnste beeld. Bij de rest mag het allemaal een beetje "smeuiger" worden zodat hij ook beter gaat buigen in het achterbeen.
helemaal mee eens Katja
Dat is inderdaad precies waaraan gewerkt moet worden, dat alles net wat losser en expressiever gaat worden. Hij vindt zelf nogal snel dat hij iets niet kan, en wilde nog wel erg snel gaan staken voorheen. Daarom ben ik nog wat voorzichtig met dat laatste stukje erbij te rijden. Maar dat stukje gaan we nu wel steeds iets meer aan kunnen spreken en hoop dus ook dat ik dat in de (nabije) toekomst wel voor elkaar heb.
Careano schreef:Vossie

Haha, wat gedraagde hij zich weer goed vorige wedstrijd bij ons

Beetje jammer..
Maar het ziet er echt goed uit ! Je ziet wel echt verschil

Komt wel goed met jullie.
en dan nog 2 proeven bijna winst lopen..
Ja, hij was "beeetje" stout ja, erg zonde, want hij ging verder wel heel fijn. En leuk om te horen dat je m verbeterd vind, altijd fijn om te horen 
l0esjj schreef:Erg leuk dier hoor, dat van je houding wat je zelf aangaf viel me idd ook op maar verder vind ik je beenlegging en handhouding erg mooi! als je helemaal wil vitten kun je ze idd nog wat rechter op zetten maar vind dit ook zeker niet storend.
Paardje heeft fijne lengte in de hals, komt volgens mij helemaal goed met jullie!

trouwens hip shirtje!
dank je 
en wat shirtje betreft: ik ben echt fan van Joules polo's

Verder: hij is inderdaad iets buikig, maar dat is hij altijd geweest en ben bang dat ie dat altijd gaat blijven. Op zn ribben zelf zit helemaal niet veel vlees namelijk. Maar ik denk dat hij als hij nog meer in zn werk komt ook nog wel iets strakker zal worden wat betreft buikje, door t aantrekken van spieren enzo 
En ontzettend leuk om zo positief commentaar te horen! Ik heb echt zoveel gedoe met dat paard achter de rug en om dan te horen dat mensen hem erg leuk vinden en het beeld heel rustig enz is, is echt top. Is een lange weg geweest hem zo te krijgen, maar het is het waard geweest 
@Patries, 15e als het goed is weer..
owja, en was met 6 jaar 1.79 en daarna heb ik er nooit meer een meetstok naast durven houden...
Maar ben bang dat de 1.80 inmiddels wel geweest is.