Mijn houding is nog erg slecht op hem.
Commentaar mag, maar houd er dus wel rekening mee dat hij meer dan een jaar lang niet meer gewoon doorgetraind is..
Groetjes Mieneke
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!

Revanches schreef:Ziet er netjes uit!
Toch zou ik je adviseren om met een gecombineerde neusriem te gaan rijden. Aangezien het paard nogal veel met openmond loopt!
Dus een sperriempje eromheen,scheelt al een stuk!

! 

rosaaa schreef:leuk paardje hoor
mag ik vragen wat voor ding hij voor zijn neus heeft?
en waar dat voor is?
) hebben we van alles geprobeert, en dit blijkt wel behoorlijk goed te helpen, dus proberen we dit eerst een tijdje..
Ik vind het super om te zien dat hij echt op iedere foto zijn oortjes naar voren heeft, ga zo door! 
DjunDjun schreef:Wat een nek zeg wauwIk vind het super om te zien dat hij echt op iedere foto zijn oortjes naar voren heeft, ga zo door!
Je zit er netjes op hoor, soms nog iets meer naar achter met je schouders maar verder hartstikke goed.
(waar waarschijnlijk dus alles begonnen is)..
Het rijden oogt erg vriendelijk en ontspannen! 
Babootje schreef:Wat een supermooi paardje zeg. Fijn dat ie is opgeknapt. Alleen... wat had ie nou precies? Hersenvliesontsteking ofzo? heb ik niet uit je topic op kunnen maken, behalve hoofdpijn door een bacterie. Ben ik altijd wel nieuwsgierig naar

mienetje schreef:rosaaa schreef:leuk paardje hoor
mag ik vragen wat voor ding hij voor zijn neus heeft?
en waar dat voor is?
Haha tuurlijk mag je dat vragen![]()
Aangezien hij erg ziek is geweest (erg schudden met zijn hoofd enzo, dat verhaal kun je wel lezen bij de link die ik in mijn eerste post gegeven heb) hebben we van alles geprobeert, en dit blijkt wel behoorlijk goed te helpen, dus proberen we dit eerst een tijdje..
Iedereen bedankt weer voor de leuke reacties