helga1969 schreef:hoi renske
Nou ziet er goed uit hoor.
Zaterdag ga je toch voor de eerste keer starten?
Dank je! zaterdag starten we idd voor het eerst officieel in de L1, heb 1x een onderlinge wedstrijd in de B gereden.
Heb alleen mn voet sinds gister zwaar gekneusd en kan nu niet in mn laarzen komen, maar ga er vanuit dat dat zaterdag wel over is! Ben heel benieuwd hoe het zal gaan zaterdag!
riskjuhruled schreef:heej renske! wat een leuk paardje! ga je met deze ook wedstrijden rijden?
en hoe is het met q en wisje? en het rijden op wisje?
en ik zag dat jullie ook een dazenval in de wei hebben staan, wij hebben er ook een maar had hem beter verwacht, hij vangt wel wat maar niet geweldig, bij jullie wel?
Thnx, is ook zeker een leuk paardje 
Dazenval werkt op mn werk super, bij zonnig weer dik 500 op een dag 
Thuis staat ie er nog niet zo lang, 1x 160 gevangen maar het is sinds ie er staat ook niet echt dazenweer geweest, hoop op een mooiere vangst als de zon weer schijnt en anders verplaats ik hem een stuk, dat kan ook veel schelen.
En Q en Wis en Desje gaat het slecht mee, staan alle3 al sinds eind april op de wei ivm blessure's. Heb er een hard hoofd in hoe t allemaal verder zal gaan met ze.. 
Moet er nogsteeds gaan kijken maar zie daar een beetje tegenop, vorige keer dat ik er ging kijken had Wis zichzelf een nieuwe schieffel erbij getrapt en Q en des wilden niet eens naar voren komen...
Vandaar dat ik ook zo blij ben dat ik Ollie mag rijden