Vandaag (na een lange tijd) toch maar weer even foto’s gaan maken bij Rusty. Of iig. Mijn zus. We komen van ver, maar Rusty gaat de laatste maanden (dankzij longeer werk, en het rijden met de nieuwe verzorgster/bijrijdster) heel goed vooruit. Zowel van gezondheid en conditie als de vooruitgang qua rijden. Sinds kort dus maar begonnen met vrijspringen, toch iets wat Rusty het meest ligt!
1] Eerst instappen, en daarna longeren.

2]

3] IMO een erg goed beeld, neusje er mooi uit, omlaag en ontspannen, en dat zonder bijzets!

4] Rustig inspringen

5] Andere kant.

6] Rustig opbouwen.

7] Klein stijltje. Mooi beenwerk.

8] Ook de andere kant.

9] Tussen door even een aanloop foto, mooie, beheerste galop, dus alwéér een overwinning!

10] Een beetje nipt, deels mijn schuld, een balkje eronder ging beter zijn.

11] Maar het lukt wel.

12] Zo gaat het beter.

13] Andere kant.

Natuurlijk tussendoor even gepauzeert aan de longe d.m.v. draven en stappen. En ook op het einde goed uitgestapt. Ze heeft niet zo veel gesprongen, ik wil haar peesjes etc. nog niet teveel belasten, dus hoger gaan we zéker niet. (al zou het wel mogelijk zijn.) En de laatste sprong is dus ook maar 2x gesprongen. Ook dit gebeurt weinig tot zelden, dus we doen alles op z'n tijd. Ik ben wéér trots op haar

Een grondbalkje komt er waarschijnlijk overigens wel, maar ze gaat veel beter, en beheerster over de hindernis met een wat 'vroegere' afzet, die ze dus zelf kan kiezen. Dus daar kijken we nog even naar.
Tips en/of suggesties zijn zeker welkom.

) 
? 
, En dat is te zien aan die ronde buik
)
.
Maar we zijn bezig met alles rustig aan weer in orde te krijgen. Conditie verbeteren, meer spiertjes te kweken, en wat vet weg te halen. Maar in vergelijking met