Wat een leuke reactie's zo snel al zeg!
Bedankt allemaal!
Moonlightje schreef:Hey!!
ziet er heel goed uit! Zo kort aan het werk.
Hele leuke haf om te zien, ik kom snel na haar kijken
xxx Mo
Dankje Monique en ik hoor wel wanneer je langskomt! 
brammie schreef:Ik vind het er ontspannen uitzien! Je zit ook erg netjes.
Op de laatste foto komt ze erg netjes naar beneden!
Groetjes Nena
Ja, dat is ook de bedoeling uiteindelijk. Bedankt! 
_Eveline schreef:Ziet er weer goed uit Kimm! Ziet er lekker relaxt uit.
Komt helemaal goed met jullie!

Wanneer kom jij eens kijken?
_Ilse schreef:Ziet er goed uit, Kimmy!
Zeer leuke haf ook!

Dankje Ilse!
Libella schreef:Leuke pony hoor... vind wel dat je je handen wat meer rechtop mag houden en wat minder tussen de manen plaatsen

Ik weet het, dan zijn echt die dingetjes waar ik goed op moet letten maar die je ook zo makkelijk fout doet. Ik ga mijn best doen! 
Klaasje schreef:Ziet er lekker uit hoor, Kim! Zou alleen wel proberen wat rechterop te blijven zitten, je hakken 'recht' houden, en in het zadel proberen te blijven zitten.
Verder ziet het er leuk uit en vind ik jullie een hele leuke combi, prettig om naar te kijken!
Dankje Klaas!
Ik doe nog wel eigenlijk altijd lichtrijden op haar, dus misschien dat het door de momentopname komt dat ik niet altijd helemaal goed in het zadel zit. Vind ik leuk te horen!
Breatje schreef:ik vind dat je je benen echt heel mooi op dezelfde plek houdt, ziet er heel goed uit! Als ik echt iets zou moeten opmerken zou ik zeggen, ietsje meer rechtop zitten. Bij de galop lijk je een beetje naar voren te vallen...... beetje maar hoor...! Leuke pony!
Dankjewel! 
Ja klopt, in de galop zit ik wat naar voren. Het blijft voor mij wennen heb namelijk zelf ook een kleine IJslander en dat is toch een stuk makkelijker zitten. 
Wolken schreef:Mooie luxe haflinger! Probeer er alleen aan te denken je ellebogen aan je lichaam te houden.
succes!
Zal erop letten, bedankt! 
Cinnepin schreef:ziet er lekker ontspannen uit! Goed dat je nog niet aan de krul werkt zolang ze nog niet er aan toe ( word vaak wel gedaan, is de krul het aller belangrijkste ) ik heb ook een 4 jarige ( fjord ) en wij werken ook eest aan optimale ontspanning. Wel vraag ik me af waarom je zo'n jong diertje op dat niveau al met spoortjes rijd?
Ben blij dat ze af en toe zelf al aanbied om wat rond te komen, we hebben de tijd dus dan nemen we die ook. Ik heb eerst gewoon zonder spoor gereden en met zweep, van de zweep word ze een beetje heet dus vind ik een klein knop spoortje fijner om haar dan net dat extraatje te geven om goed voorwaarts te blijven want ze wil ook weleens te traag zijn, maar ik gebruik mijn spoor vrij weinig. Bedankt! 
Valentijn schreef:Ziet er netjes uit Kimmy, jullie zijn zeker vooruit gegaan!
Zeker als je bedenkt dat ze vorige keer aan het steigeren en bokken was.
Foto's zijn nog niet helemaal wat ze moeten zijn, volgens mij heb ik een negatieve invloed op dat toestel

Jammer dat ik vanavond niet wat langer kon blijven, want nu zijn de foto's vooral aan het begin.
Is ze verder nog braaf geweest

?
Volgende keer als ik kom, zal ik weer rijfoto's maken, misschien dat ze dan nog beter zijn

Ja, staken kan ze wel hoor..
Maar daar is ze jong voor. 
Ach, ze zijn al beter geworden. Volgende keer nog beter!
Ben nog even inderdaad verder gereden en ging steeds beter lopen, ben nog even op het grasveld aan de overkant gaan stappen en paar rondjes draf. Moet ze ook leren voor concours op het gras, deed ze braaf boven mijn verwachting.
Nog bedankt voor het maken van de foto's!
IERTJE7 schreef:Mooie haflinger zeg! Houding is netjes, en je benen staan op de foto's op de goede plek.
Misschien nog net dat ene beetje achterover zitten, en je zit goed!
Goed dat je aan de teugel pas later gaat doen, meestal komt het door ontspanning, en bij jullie is er ontspanning, en op de laatste foto gaat het de goede richting op!
Komt goed, bedankt! 
Ymke schreef:Rechtop zitten

Verder gaan jullie duidelijk zichtbaar vooruit!
Morgen live?

JA!
Maar hele omschakeling van Eva naar Deesie! Morgen gaan we live poetsen goed?