Dit is mijn paard met mij tijdens een dressuurles!
Ik moet nog veel leren en verbeteren, zoals mijn zit , bv mijn handen…
maar ja , beide pas 2,5 jaar aan het dressurren
b]Maar ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel trots op mijn paardje dat het zo netjes gaat nu… voor ons doen dan , en tov het verleden....[/b]
Foto 1: wat te diep :

Foto 2: deze heb ik uitvergroot, wel jammer van mijn blik en die wallen (lijkt meer dan was)

Foto 3 mooie galopfoto o:

Foto 4 wat scheef voor door wending buiten,

Foto 5 mooie galopfoto n

Foto 6 het paard met de 9 benen en een mond open foto (dit is een eerlijke reportage…maar mijn sperriempje zit ook heel los)

Foto 7 Galopfoto met extra blauw, mijnalbum is allergisch voor minder dan 400 x 400, maar ben nu bij een andere site

Foto 8 Kleine galopfoto neus op de loodlijn

Foto 9 Overgang van galop naar draf: ze kwam eruit met haar hoofd, en ik ga raar zitten, kan nog veel erger, doe altijd raar met overgangen…en dat volledig onbewust: heel hard aan werken!:

Foto 10 nog 2 kleine fotos bij elkaar

Foto 11 mijn instructrice en mijn paard

En ze (mijn(hele fijne) instructrice) heeft zelf haar hoofd ook wel eens op bokt gezet, dus…
bovendien is het nou niet bijster heel herkenbaar ivm kwaliteit foto. Wij zijn begonnen als groene combi, groene ruiter met groen paard! (tja, werd verliefd...) En rijden dus 2,5 jaar dressuur...in de les.. en ik had alles verkeerd aangeleerd op de manege dus arme instructrice had hele kluif.
Sorry voor de niet altijd even hoogstaande kwaliteit, maar ik vind het toch een goed beeld geven.
Nou barst maar los :S

en na heel veel oefenen wil je lichaam alleen als je er aan denkt.... en dan denk je er niet aan en dan gaat het weer mis! Maar ja Oefening Baart Kunst!
, nog niet eens een rijbewijs eigenlijk.... dus dat wordt helemaal lastig