En nu was het aan mij om de eerste keer een dressuurwedstrijd te rijden. Aangezien het de eerste keer was het ik de B1 en de B2 gestart. Gelukkig is ze niet over de hekjes gesprongen, waar ik wel schrik voor had

Amour is ook een hete merrie, en erg opgefokt, en ze is erg sterk! Dus daar moet mee leren omgaan want het is echt geen makkelijk paard om netjes rond te rijden. In de rechtergalop was ze vroeger gewoon niét te rijden, over de schouder, hangen op je hand, en écht rennen. Zo hard ze kon, gelukkig is dat nu verbetert alhoewel ik er schrik had voor vandaag. Mààr ze was erg braaf en dat was mijn doel!
In de B1 was ik vierde en had ik 62%, de winna(a)r(es) had 65%. In de B2 was ik 7de en had ik 60%
Wat ik wel moet zeggen is dat ik in elke proef wel iets verkeerds gedaan heb, in de verkeerde hoek aanspringen in galop, halthouden genegeerd en netjes verder gereden
Dat is het resultaat van je proef niet te kennen én een superharde wind waardoor je de lezer niet hoort 
Maar nu komen de foto's

Instappen

ff poseren!

losrijden

deze is verlicht omdat die echt te donker was vanwege het slechte weer

net voor het binnengaan!

van hand veranderen

cirkel E-B-E in galop

hoefslag volgen

ben erg blij met de rechtergalop dat ze zo rustig was en gelukkig niet wegrende!

en nog als laatste haar hoofdje!

Dit was het! Ben erg blij met het resultaat en volgende keer nog beter proberen doen