Nog wat over Pashtashe:
*Arabische Volbloed
*ruin
*5 jaar oud
*Vader: IBN Estasha
Nu de foto's (niet op volgorde):

Enge bakfotograaf

Mijn vriendin en vandaag mijn 'instructrise'

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zaya schreef:EERSTE!!!!
spieter spetter spater Pashtashe door het water! leuke pony!!! ziet er goed uit! dat wordt poetsen strax als hij/zij droog is
LoveJessie schreef:?OMG je gaat toch niet in zo'n bak rijden OMG maar jah ik vindt dat je wel veel aan je houding moet doen hoor
Roane schreef:Oeh in die bak wil je niet van je paard vallen.
Marigold schreef:Roane schreef:Oeh in die bak wil je niet van je paard vallen.
ja dat wou ik ook net zeggen,
haha het ziet er echt heel leuk uit hoor jij en die pony,
maar je wilt vast écht niet vallen lijkt me!
LoveJessie schreef:En waarom niet? Zolang de pony niet uitschuift is er geen probleem, me dunkt. En wat is er zo slecht aan haar houding? Iedereen wil graag commentaar, positief of negatief, maar wel onderbouwd! Het enige wat jij doet is iets negatiefs zeggen, maar een reden dat kan er niet bij. Als dat niet kan, vind ik niet dat je commentaar hoeft te plaatsen eerlijk gezegdOMG je gaat toch niet in zo'n bak rijden OMG maar jah ik vindt dat je wel veel aan je houding moet doen hoor
fiekhe schreef:LoveJessie schreef:En waarom niet? Zolang de pony niet uitschuift is er geen probleem, me dunkt. En wat is er zo slecht aan haar houding? Iedereen wil graag commentaar, positief of negatief, maar wel onderbouwd! Het enige wat jij doet is iets negatiefs zeggen, maar een reden dat kan er niet bij. Als dat niet kan, vind ik niet dat je commentaar hoeft te plaatsen eerlijk gezegdOMG je gaat toch niet in zo'n bak rijden OMG maar jah ik vindt dat je wel veel aan je houding moet doen hoorMaar goed, even on-topic: Ik vind het er wel goed uitzien, alleen je handen niet te ver uiteen gaan plaatsen (sturen doe je met je benen
) en je rug recht maken (je zakt nogal onderuit). Enja de bak, daar zou ik inderdaad ook niet in willen vallen
.
mooney schreef:zaya schreef:EERSTE!!!!
spieter spetter spater Pashtashe door het water! leuke pony!!! ziet er goed uit! dat wordt poetsen strax als hij/zij droog is
Bedankt en poetsen ben ik altijd wel mee bezig, hij vindt de combi met mest en rollen erg leuk namelijk
tinka_maris schreef:LoveJessie: Waarom zou je niet in zo'n bak kunnen rijden? Kan best hoor.
Ik vind het er verder heel ontspannen uitzien, alleen soms zit je ietsje onderuit gezakt. Alhoewel dit ook kan komen omdat je zonder zadel rijd, want ik heb daar dan ook last van
LoveJessie schreef:weet je hoe slecht dat voor die benen kan zijn aangezien het een hele drap was![]()
LoveJessie schreef:tinka_maris schreef:LoveJessie: Waarom zou je niet in zo'n bak kunnen rijden? Kan best hoor.
Ik vind het er verder heel ontspannen uitzien, alleen soms zit je ietsje onderuit gezakt. Alhoewel dit ook kan komen omdat je zonder zadel rijd, want ik heb daar dan ook last van
weet je hoe slecht dat voor die benen kan zijn aangezien het een hele drap was![]()