Ik was enkele dagen geleden mijn pc aan het 'schoonmaken' en ik vond enkele zeer confronterende foto's terug.
Al deze foto's zijn waarschijnlijk al eens op bokt verschenen, maar ik vond het verschil zo confronterend dat ik het toch wou laten zien.
Zowel Bastet als ikzelf zijn vooruitgegaan ( vind ik althans ). Ik ben veel bewuster beginnen rijden, met als gevolg dat bastet ook beter begon te lopen..
Rijtechnisch gaat alles in een stijgende lijn, maar met enkel golven ( ups en downs dus
) Nuja, oordeel zelf maar 
draf, een jaar geleden ( paasvakantie 06 )
En kijk hoe het ondertussen verbeterd is ( na een slechte periode ook weer in november en december )

En nog even haar galop:

toen ( pasen 06 )

Haar sprong was vroeger ( lees: enkele maanden terug toen ik nog niet aan die galop sleutelde ) wel beter omdat ze in een veel hoger tempo galoppeerde. Maar nu is het voor mij belangrijk dat ik haar kan controleren en dat ze ontspant, en dan kunnen we haar weer wat meer voorwaarts zetten en actiever met meer sprong
Maar ben al heel blij met wat we hebben! 
Ohja en zo zag ze er als 4jarige uit:

En zo is ze nu:

Knappe meid is het geworden hé

'k ben enorm trots op haar
Ze is trouwens een 6jarige merrie
v. liberty M
v.m. D-Day
edit: heb inderdaad nog veel moeite met mijn houding
Wat mijn probleem is: ik wil zodanig dat mijn paardje goed loopt, dat ik mezelf vergeet. Maar als ik zelf niet goed zit kan mijn paard niet goed lopen, ik weet het
Er wordt aan gewerkt hoor.En jullie hier nog even op attenderen:
Citaat:Het paard kan slechts beter worden als ik beter wordWant de fouten die in het paard kruipen, zijn de fouten die gemaakt worden door de ruiter. Aangezien het mijn eigen paard is en ik de enige ben die haar rijd, ( buiten eens mijn lesgever en een vriendin ) ligt elke fout bij mij, of elke positieve verbetering ook
Daarom vind ik dus, dat we als combinatie vooruit zijn gegaan
Maar inderdaad, mijn houding...

Verbeterig is er inderdaad en das overduidelijk te zien op de foto's en in real life ook ! Kga in de vakantie nog eens komen kijken en ik kan nu altijd foto's nemen wanneer ik wil