Verola T maar weer eens @ work (v. welt hit II)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DL_

Verola T maar weer eens @ work (v. welt hit II)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 14:29

Hey iedereen

Vandaag maar weer eens foto's gemaakt van verola en mij. We zijn de afgelopen tijd heel hard gegaan, zijn door de L1 gevlogen, pas L2 gestart , en nu zijn we na een paar wedstrijdjes alweer L2+7. op naar de M1 dus. *zucht* Clown
Er zijn nog steeds een hoop verbeter puntjes. Zo moet ze nog wat meer op de achterhand en mag ze meer in de oprichting. Ik moet mijn tenen niet naar buiten draaien, en mijn schouders niet zo raar optrekken.
Ik heb ook een paar filmpjes, maar mijn pc werkt op dit moment niet echt mee, dus die komen *misschien!* later nog..
Genoeg gel*lt, hier de foto's.
Let op; commentaar is welkom, maar hou het vriendelijk, en graag goed ONDERBOUWD commentaar.

Afbeelding

Afbeelding
na het laag en rond losrijden wat oppakken, nog niet in de oprichting, achterhand mag (moet) meer ondertreden.

Afbeelding
een keer wegrijden, hier ben ik haar weer aan het terugrijden.

Afbeelding
Jaja, passage! Clown Geintje natuurlijk, gewoon een raar drafmoment, achterhand mag actiever.

Afbeelding
Even halthouden, jammer van dat ene achterbeen, meestal staat ze wel keurig vierkant Knipoog

Afbeelding

Afbeelding
fijn galopje

Afbeelding
Wissel! Ook geintje, was de inzet van de contra, ik wend net af, hier zit ik nog extra op het buitenbeen omdat ze daar toch nogal snel wil wisselen.

Afbeelding
Fijn moment

Afbeelding
Verruimen, dit is een moeilijk punt voor verola, omdat ze niet zoveel schouderruimte heeft, ze komt hier iets teveel op de voorhand.

Afbeelding
Weer verruimen, hier is het al beter, maar ze moet nog meer op de achterhand.

Afbeelding
en als laatste Knipoog haar mooie koppie Haha!

foto's van sb en travers waren te ver weg genomen, toen heb ik ze dichterbij proberen te halen maar ze werden te onduidelijk dus die heb ik weggelaten.

Hou er rekening mee dat verola nog maar jong is, we zijn er in de training vol op mee bezig om haar nog wat meer op de achterhand te zetten en nog wat meer in de opriching te rijden, ze doet het allemaal heel goed, maar het is toch nog lastig voor haar. en nogmaals, commentaar mag, maar hou het vriendelijk en aub goed onderbouwd.

Groetjes!

FrankavdT

Re: Verola T maar weer eens @ work (v. welt hit II)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 14:54

Leuke foto's!
Volgens mij heb ik je vorige week in Heeswijk zien rijden, moest jij ook vroeg starten?
Probeer veel tempo wisselingen te rijden, dan zal ze haar achterhand er meer onder moeten zetten. Vind jullie een leuke combinatie, ziet er mooi ontspannen uit.
Groetjes aan Erik!

Bonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:02

leuke foto's ziet er echt mooi uit. probeer idd meer tempowisselingen zodat ze wat meer op de achterhand komt.
het kan zijn dat ik het niet goed geziewn heb maar volgensmij steek je je benen een beetje af op de ertse foto en heb je je tene helemal naar buiten gedraait. probeer een goede beenliging te houden

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:18

Ziet er goed uit Anne!
En je gaat ook al super hard joh. Wow!
Wat een prachtige buitenbak heb je ook tot je beschikking! Lachen
Ik vraag het me al een hele tijd af of jíj het nou was die ik misschien toch in Oss had gezien.
Loopt jou paard vrij kort?

pres

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:23

Jullie gaan hard vooruit OK dan!

Ik ga mee in je eigen commentaar en dan met name dat Verola meer op haar achterhand moet gaan zitten Knipoog

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 17:21

Dankjullie wel Haha!

@Marly;Ja, mijn paard loopt inderdaad vrij kort marly Knipoog Helaas. Ach, verola is geen ster in haar beweging, maar wel heel werkwillig, en dat scheelt ook een hoop.

@Franka; Tempowisselingen rijden we inderdaad ook heel veel. Daar zijn we continu mee bezig. Ook in de oefeningen rijden we veel naar voren en terug.
En ik was inderdaad ook in heeswijk-dinther. Moest als 2e in de L2. zal de groetjes doen! Knipoog

@lativia1; dat klopt, maar dat zeg ik zelf ook al in mijn uitleg. Ik steek inderdaad mn benen soms iets te veel af, en draai mijn tenen inderdaad teveel naar buiten, we zijn daar continu mee bezig, maar mijn beenligging is al beter als eerst, deze was eerst ook nogal onrustig, en dat is nu al grotendeels voorbij.

@ Pres; dankje Haha!

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 18:15

Ziet er wederom super uit, zou iets meer gedragen mogen zijn, maar dat kunnen ook momentopnamen zijn. Lijkt het maar zo, of is ze een beetje ingevallen ter hoogte van de lendenen?

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 18:16

Ze ziet er gaaf uit anne! Haha! ze gaat echt steeds beter lopen .. Jij zit zo in de m1 *LOL*

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 18:23

@FrankavdT; trouwens, volgens mij was jij tegelijkertijd met mij aan het rijden en de ring er naast, met adventure.. kan dat? en je moet je profiel aanpassen, daar ben je met adventure nog L1, maar je was toch al m1 gestart?

@Sannum; ze mag inderdaad meer gedragen, vaak is het wel al beter als vannochtend, maar het kan natuurlijk altijd beter.
Ze is op dit moment weer een beetje aan de magere kant inderdaad, ze is weer aan het groeien, dus nu is ze weer wat magerder. dat is de pest met zo'n jong beest, je ziet ze groeien, invallen, breder worden, groeien, invallen, breder worden Knipoog Clown
maar we zijn er volop mee bezig! Lachen

@dnq; ja komt goed! Knipoog kom jij kijken op mn 1e m1? Mét camera? Haha! Haha! *kijkt lief* Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door DL_ op 22-06-07 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 18:26

Ziet er goed uit anne!! Mooi paardje, en loopt leuk. Als ze de achterhand er nog wat meer bijzet vlieg je ook zo het M door en zit je voor je het weet in het Z Knipoog

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 18:31

Hehe grapjas.. Knipoog
Ja ze moet nog meer op de achterhand, maar daar zijn we nog steeds mee bezig, en het is al beter als dat het geweest is. Dus het komt wel goed. Ga binnenkort dan M1 starten, en dan kijken we weer ff verder, M2 gaan we wel de tijd voor nemen, dat blijkt toch iedere keer weer een behoorlijke 'bottle-neck'. En ze is ook nog jong.. Knipoog

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 18:33

Tuurlijk anne! met plezier Haha! (incl filmpjes *LOL*)

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 18:35

Jeej Haha! *doet een dansje* Clown

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 18:46

WAUW, wat een lekkerding
ga zo door, jullie komen erwel!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 18:47

haha dankjewel!! Bloos Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 19:46

Mooie foto's anne! Echt een erg leuk dier!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 19:57

Dankje tess!
Er is nog een hoop werk aan de winkel, maar we gaan nog steeds heel hard vooruit, en we doen ons best Knipoog 't komt wel goed Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 20:20

Ziet er netjes uit hoor Anne Lachen !! Komt helemaal goed met jullie Haha! Enneh, Verola is echt 'n knapperd Kusje
Xx

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 20:31

Thanks Haha!

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 20:41

Ziet er goed uit anne! ik moet toch nog wel even oefenen met mijn 5 jarige om m zo te laten lopen Knipoog

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 20:42

haha Clown komt goed hoor ilse! hihi Knipoog

Ronacino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 20:48

Ziet er goed uit hoor Lachen en top dat het zo hard gaat Lachen

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 20:50

ziet er ontspannen uit.. en een werkwillig paard heb je meer aan dan aan een dier wat gruwelijk kan lopen maar absoluut niet wil meewerken!! Veel succes in de M..

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 20:52

Dankje Haha!
@kivas; ja inderdaad. Ze loopt niet super, maar ook niet slecht. En ze laat zich bewerken, wat ook betekend dat er nog wel wat te sleutelen valt aan haar gangen. en inderdaad, liever een werkwillig paard met minder beweging, dan een bewegingswonder die niet wil werken Knipoog
Thanks Lachen

GemkevB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 20:53

Heey anne! Ziet er goed uit man! Gaan idd super vlug, echt super leuk! Nog gefeliciteerd met het behalen van je diploma (A).. xxx Gemke