GinnyBanshee schreef:Stoer haflinger!!

ziet er netjes uit
Bedankt! 
Jasia schreef:Leuk beestje

Ziet er netjes uit..
Probeer iets meer achterover te zitten en je schouders naar achter te doen. Je ellebogen tegen je lichaam te houden en geen pianohandjes

Let ook op je kapstokjes.. (pff, ik weet hoe moeilijk dat is!)
En volgens mij is het halster wel wat te groot..
Mooi koppie zit er op trouwens!

Bedankt voor de tips. Ze was erg heet en had mijn teugels dus wat korter gepakt en vandaar dat mijn houding helemaal de mist in ging.. Ja halster is wat te groot, maar met poetsen kan dat geen kwaad lijkt me.
__Marloes schreef:Knappe dees weer! Ze begint wel wat beter te lopen. Die gallop foto is echt gaaf! Over de gallop: bekend probleem, ik zit er nu nog steeds mee

Dankje! Nou, dan moeten we er allebei maar goed op gaan oefenen. 
ChiC_ schreef:Hee,
Leuke haflinger! Ziet er erg vrolijk uit, steeds met die oortjes naar voren..
Van mij zouden de teugels wat langer mogen, dan kan je zelf al meer op je houding letten en kan het paard ook makkelijker zakken met het hoofd..Probeer er ook op te letten dat je op de volte je binnenhand van de hals doet en de buitenhand tegen de hals. (foto 4)
Verder, nog veel plezier met je paard en succes met de lessen!
Haha!
Ja Deesie had er wel plezier in, dat is natuurlijk wel goed. 
Vrouwtje van stal daar had even geholpen omdat ze nogal stout was en raadde me dus aan mijn teugels even wat korter te maken want als je haar in de mond kwijtraakt ben je ook meteen alles kwijt.. Van mijzelf rijd ik meestal wat lager maar ze moet eerst goed op tempo lopen en naar mij blijven luisteren ook als er andere paarden in de bak zijn, zoals nu was. Heeft ze de neiging om naar toe te rennen. Maar toch bedankt, dat komt allemaal goed. 
Ja! Het was dus de bedoeling dat ik met mijn IJslander bij jou ging lessen en af en toe met deze, maar ik stuur jou even een pb.
o0valerie0o schreef:kijk, dat zien we liever
die 3e foto, wat een prachtige foto, ze loopt daar echt geweldig

en die oortjes op de 2e foto zijn ook erg schattig. wel proberen je tenen naar binnen te doen.

ik wacht op je topic met eva hoor
Xvalerie
Ja! Mooi is die he!
Eva had ik al gelongeerd dus daar helaas geen foto's van maar binnekort weer! 
Chrisssy schreef:Wat een prachtige haf, echt mijn smaak!!
Hoe hoog is ze en wat is haar afstamming?
Mooi diertje he!
Ze is rond de 1.47 schat ik nu, haar afstamming weet ik zo niet dan zou ik nog eens op de papieren moeten kijken.