t was eigelijk de bedoeling om pas van de winter t starten..
maar ik kon echt niet meer wachten..
dus startkaart aan gevraagd en me eigen op gegeven voor de eerste en de beste dressuur wedstrijd en dat mocht dus concour hippique zijn the klundert..
t was echt mega *** weer ik zat echter nog t twijfelen of ik zal afmelden of gewoon door zal rijden..
tijdens t los rijden waren al heel wat paarden onderuit gegaan..
maar toch besloot ik gewoon me proef t gaan rijden,
en gewoon goed op t letten van hoe en waar ik rij of heen ree.. de bochten hebben we wat afgesneden bij de 2de proef dat was echt niet t doen..
wij ons proefjes gereden was echt super trost op mijn kerel
die ik nog geen 3 maanden heb. en die ook nog niet zo lang onder t zadel is was ik echt super blij we hadden geen winstpunt verwacht maar toch hebben we bij de eerste proef 1 winstpuntje gehaal echt zo blij
de 2de proef had ik 168 waren 2 keer de ring uit gevlogen (nog niet zo een hele goeie snelle stuur) maar zijn gewoon weer terug de ring in gegaan en gewoon verder gereden
hij was echt helemaal op 2 proefjes + zo een irri bodem waar hij heen raad mee wist. was ik al gau tevreden..
we waren ook nog bij de 2de proef 2 keer gevalle bijde niets aan over gehouden gelukkig..
nou genoeg gel*lt wantja he ken wel een hele waslijst over hem schrijven zo blij dat ik was
nou hier de foto`s..

en hier nog een fototje van in de wei toen had ik hem 3 weekjes.
tips en of andere dingen altijd welkom..
ik weet het we moeten nog een hele hoop leren , trainen en erg aan elkaar wennen.
en ik moet zeer zeker nog heel veel aan m`n houding doen.
p,s willen jullie even een berichtje achter laten?

)