Amber voor het eerst@work met Sharon (10)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Amber voor het eerst@work met Sharon (10)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 20:23

Vandaag had ik Amber gezadeld, was de tweede keer en voor de eerste keer een hoofdstel in. Ik had haar even gelongeerd en toen wilde Sharon er toch eigenlijk wel heel graag even op.
Amber is erg lief en niet bang, dus ik durfde het wel aan. Helaas kon ik zelf niet fotograferen, omdat ik Amber vasthield en mijn man was niet thuis. Dus moesten mijn meiden foto's maken en die kunnen dat nog niet zo goed.....maar toch een indruk:

Afbeelding
Even poseren met zadel en hoofdstel. Ik vind dat helemaal niet eng hoor!

Afbeelding

Afbeelding
Kijk die oortjes!

Afbeelding

Afbeelding
Heel voorzichtig opstappen.

Afbeelding

Afbeelding
En ze zit! Amber gaf er helemaal niets om, superpony!

Afbeelding
Uitgebreid belonen natuurlijk!

Afbeelding
Toen wilde Daphne ook nog even natuurlijk en ook dat vond Amber prima.

Afbeelding
En weer voorzichtig afstijgen. Amber stond erbij alsof ze jaren niet anders gedaan heeft.

lisa_jpeine

Re: Amber voor her eerst@work met Sharon (10)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:25

leuke pony!
knap dat ze er niks om gaf Tong uitsteken

Bloemsuiker

Re: Amber voor het eerst@work met Sharon (10)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:26

Het zadel is veel te groot en ik vind het niet echt veilig dat dat meisje zonder bescherming/rijkledij op een pony stapt die nog niet is ingereden. Misschien is ze wel erg lief, maar ze kan nog steeds schrikken oid en dan vrees ik dat het slecht afloopt voor het meisje als ze valt.

Succes verder.
Laatst bijgewerkt door Bloemsuiker op 18-06-07 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

amber_steph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:27

ik ga mee met charlotjuuh... heel gevaarlijk...

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:28

Leuk!
Alleen misschien handiger om een cap op te doen...
Ook kan je beter de beugels opsteken met longeren.. anders gaat het klapperen en kan ze schrikken, en moet je weer opnieuw beginnen.
Verder goed voor je dat ze zo braaf is!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 20:29

Zal ik je vertellen dat ik nu pas zie dat ze helemaal geen cap op heeft? Dat gebeurt anders echt nooit! Daar ben ik juist heel consequent in, stom!!!!!

En inderdaad is het zadel te groot. Er komt nog een ander zadeltje voor, deze had ik nog liggen van een vorige pony, past dus helaas niet goed.

brendaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:30

het ziet er echt supper uit !
Wat een onwijs lieve pony! Haha! maar waarom heeft je dochtertje geen cap op? je weet nooit hoe de pony reageert.

brendaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:30

oeps te laat gezien sorry!

idooltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:31

leuke pony!
en ook tegek natuurijk dat ze zo braaf is
maar ik zou ook de volgende x een cap bij het meisje op doen, want je weet natuurlijk maar nooit wat ze opeens kan doen.

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:32

Ik vind het een beetje onzinnig uitzien,
Lijk nett van of je er gewoon een zadel opgegooid heb en een kind opgezet heb. ZONDER cap (niet eens ingereden volgens de TS). Doe het inrijden door een ervaren iemand, beter voor de pony.
De pony ziet er schattig uit Knipoog
Laatst bijgewerkt door XxXchaXxX op 18-06-07 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:32

Ik ga idd mee!! Verder ga ik er niet te veel commetaar op geven! Ik vind het wel super dat ze er zo op durven! En wat een brave pony

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:35

Citaat:
Zal ik je vertellen dat ik nu pas zie dat ze helemaal geen cap op heeft? Dat gebeurt anders echt nooit! Daar ben ik juist heel consequent in, stom!!!!!

Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje flauwe opmerking. Het valt echt wel op als iemand nogmaal een cap of heeft, ze deze nu niet op heeft.
Daar zou ik toch zowieso extra op letten in een geval als dit.
Verder ben ik het eens met XxXchaXxX.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 20:38

Je mag dat flauw vinden, maar het is wel waar. Mijn meiden moeten ALTIJD een cap op als ze gaan rijden, dit keer ben ik het glad vergeten, is ook erg dom van mij.

idooltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:38

Silence Haha!at vind ik eerlijk gezegd een beetje flauwe opmerking. Het valt echt wel op als iemand nogmaal een cap of heeft, ze deze nu niet op heeft.

ik ben het met silence eens!
tuurlijk zie je wel of iemand een cap op heeft of niet ,, en zeker als jeje pony net ga inrijden let je daar extra goed op !!!!

Daar zou ik toch zowieso extra op letten in een geval als dit.
Verder ben ik het eens met XxXchaXxX.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:39

Diablo schreef:
Je mag dat flauw vinden, maar het is wel waar. Mijn meiden moeten ALTIJD een cap op als ze gaan rijden, dit keer ben ik het glad vergeten, is ook erg dom van mij.

ik geloof je hoor! Heb namelijk nog nooit een topic van jou gezien zonder cap!!!
Foutje kan gebeuren toch!! is toch menselijk!!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 20:50

Inderdaad, dit is niet met opzet gegaan. Het is me ook gewoon echt niet eerder opgevallen, anders had ik de foto's echt niet op bokt gezet. Ik weet dat daar commentaar op komt, dat had ik dan wel voorkomen. Niet dat het niet terecht is hoor, want het is natuurlijk ook gevaarlijk. Amber had ook heel anders kunnen reageren en dan had ik me voor mijn kop geslagen dat ik die cap vergeten ben.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:53

Die pony is braaf zeg! Ziet er ook leuk uit. En iets vergeten, dat doen we allemaal wel eens hoor! Het zadel ziet er wel een beetje gek uit zo, maar je had al gezegd dat daar een andere voor komt. Ik vind dat amber een vrolijke uitstraling heeft!

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:19

Diablo heeft het nu uitlegd over de cap dus ik denk dat er daar al genoeg over gezegd is geweest Haha! Ik ga mee met Yinari Lachen

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:25

Het eerste wat mij opviel; Dat zadel! Nagelbijten / Gniffelen Maar verder een erg leuk beestje! Héél erg braaf zo te zien, erg fijn voor je dochters ook Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:11

Oh oh oh... Diablo.... gevaarlijk, onverantwoordelijk... wat bén jij voor moeder?

Haha!

Mensen, kom op, niet gelijk zo katten... Ja, natuurlijk is het onverantwoordelijk om geen cap te dragen, maar waarom gelijk zo er boven op?
Diablo weet heus wel wat ze doet en is heel zuinig op haar kinderen hoor, dat durf ik met een gerust hart te zeggen! Tja, en vergeetachtig zijn we allemaal wel eens Lachen

Wat fijn dat Amber het zo goed oppakt Inge Ja en dat Sharon eindelijk de droompony heeft gevonden die ze zo graag wilde, heel leuk voor jullie allemaal. Hoop dat het zo goed blijft gaan, dit geeft wel heel veel vertrouwen!

En... wanneer komen ze Bert inrijden? Haha!

Thokkadisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:20

lieziej schreef:
Leuk!
Alleen misschien handiger om een cap op te doen...
Ook kan je beter de beugels opsteken met longeren.. anders gaat het klapperen en kan ze schrikken, en moet je weer opnieuw beginnen.
Verder goed voor je dat ze zo braaf is!

Beugels opsteken met longeren doe ik nooit, daar wennen ze maar aan Bloos Heb al wel 30 paarden ingereden, werk op een trainingstal en daar zeggen ze altijd: Laten hangen die dingen!

Over de vergeten cap, ook dat kan gebeuren. Nee het is niet slim. maar ik heb ook al een aantal keer gehad dat we met een jong paard bezig waren, zadel erop, heel braaf en toch maar even op zitten. Je hangt en opeens mis je iets, cap! stom stom stom, 99% heb ik hem op, en als ik er achter kom zeg ik het ook tegen de gene die hangt, of zet hem meteen op als ik de 'hanger ben'.

Leuk dat het paardje het zo goed doet! Zadel lijkt idd niet helemaal te passen, maar de meiden passen er wel goed op Lachen Zullen ze vast nog veel plezier mee hebben.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:21

een wat kleiner chabrakje, een stuk minder huge zadel (en goed passend, zodat ie niet schuift zoals op de foto) meiden een cap op en knappe rijschoenen aan en dan wordt het nog wel eens wat Haha!

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:50

XxXchaXxX schreef:
Ik vind het een beetje onzinnig uitzien,
Lijk nett van of je er gewoon een zadel opgegooid heb en een kind opgezet heb. ZONDER cap (niet eens ingereden volgens de TS). Doe het inrijden door een ervaren iemand, beter voor de pony.
De pony ziet er schattig uit Knipoog

Sorry hoor meid, je bent pas 14 jaar oud en dan al zo oordelen over iemand die jaren meer ervaring heeft dan jij ?? Beter voor de pony ?? Hoe kun jij dat beoordelen je weet er helemaal niets van en kent ze ook niet en je weet niet eens hoe ze het doen.
Dat ze haar kinderen zo rustig op haar pony kan laten stappen betekent juist dat er van tevoren al heel veel aandacht aan is besteed.

Clausje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 23:01

ff iets anders..
compliment voor je kids!
Ik vind dat de fotos wel leuk zijn gelukt Haha!

Muisje90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 23:03

Charlotjuuh schreef:
Het zadel is veel te groot en ik vind het niet echt veilig dat dat meisje zonder bescherming/rijkledij op een pony stapt die nog niet is ingereden. Misschien is ze wel erg lief, maar ze kan nog steeds schrikken oid en dan vrees ik dat het slecht afloopt voor het meisje als ze valt.

Succes verder.

Helemaal mee eens,