maes was al een poosje aan het werk,maar goed,vriendje had even tijd over,en heeft wat foto's gemaakt,hij maakt nooit foto's dus ze zijn niet echt scherp,plus dat hier de ene bui na de andere viel..
ach,het geeft een beeld...

maes aan het draven:
1.

nog een drafje:
2.

maesje heeft altijd een klapper mondje

3.

en appuyement inzet..
4.

maesjes hoofd..
5.

andere kant op appuyement :
6.

hier heeft ie zo'n lief hoofd..
7.

galopje:
8.

9.

en ik ben bezig maes te leren aan piafferen..en het gaat best redelijk,alleen vind hij het erg moeilijk voorwaarts te blijven,dan gaat ie of springen(hupsen),of hij zet zich op de rem en gaat achterwaarts...maar goed we oefenen vrolijk verder:
10.

11.

en daarna lekker laag uitdraven(zo rij ik hemook altijd warm,heel laag met zijn neus over de grond..)
12.

ik ben zo blij dat het zo goed met hem gaat,dat ik deze foto's kan plaatsen...

oja,even vergeten,de zweep waarmee ik rij is niet voor maestro,maar ik heb 1 hond die vrolijk met de paarden meerent met rijden,alleen maes is niet zo groot en dan springt ze nog weleens naar zijn neus,erg vervelend,het zweepje is dus een "hondopafstandhouzweep"
ga zo door
,alhoewel heel veel mensen altijd zeggen dat ik het wel moet doen,maar ik vind het teveel werk voor die 10 minuutjes die ik ergens moet rijden...(ben ik nu heel erg??
) 
en nog een letlander en een kwpner ,(buiten wessel en zijn moeder...)
,helaas...dus ik hoop heel erg dat ik heeel snel een leuk topic kan openen van wessel..
en als jullie zo ook plezier hebben is het toch ook fijn
ik op de foto ja,is het geen wonder ....
heb hem al een tiet niet meer itp gezien