Nu eindelijk ook eens een @ work topic van Shayla
Omdat ik 2 dagen kans gehad heb om foto's te maken zet ik ze allebei maar in het zelfde topic

We beginnen met zaterdag 9 juni , de Vijfheerenlandentocht. Dit is een tocht van 40 km alleen voor aanspanningen , echt een geweldig dagje uit !
Er waren dit jaar 39 aanmeldingen , helaas een aantal afmeldingen door ziekte en waarschijnlijk ook door het opgegeven slechte weer. We vertrekken om 10 uur vanuit Hagestein met de hele stoet en om een uur of 4 zijn we weer terug op het terrein. 2 pauzes onderweg en een goed bij te houden tempo.
Maar genoeg geklep daarover
De foto's :1. Ons uitzicht van de hele dag :

2. We reden bijna achteraan in de stoet , waardoor je dus voor dit uitzicht hebt (slechts een gedeelte van de hele stoet):

3. Shayla tijdens de grote pauze , heerlijk op rust en bijna in slaap gevallen

4. Onze achterburen :

5. Onze "voorburen" waar we na de laatste pauze achter zaten. (De nummering was een beetje door elkaar gegaan)

6. Even een vooraanzichtje van ons

7. Vond ik gewoon een leuke foto , duidelijk te zien hoeveel plezier Shay in het mennen heeft

8. Weer terug bij de trailer , nog niet echt heel moe zo te zien

9. En in de trailer klaar om weer naar huis te gaan na een lange dag

En dan het tweede @ work gedeelte

Maandag 11 juni , elke maandag hebben we groepsles , maar wegens een zeer pijnlijke rug kon ik zelf niet rijden.
Omdat ik toch wou dat Shay beweging kreeg (zeker na zaterdag , je zet d'r dan niet zomaar stil) heb ik gevraagd of iemand anders op haar kon rijden. Dat is Alicia geworden (de dochter van een vriendin) Alicia had nog nooit op Shayla gereden , maar wil dit na maandag wel vaker doen
Ook Shayla heeft zich keurig gedragen. Jammer voor mij dat ik niet kon rijden , maar wel een hele mooie kans om foto's te maken dus

10. (Al halverwege de les) een drafje

11. Volte geloof ik

12. Een galopje

13. Overgang van galop terug naar draf , dat voorbeen is zo leuk

14. En lekker uitstappen :

15. Als laatste nog even Shay d'r koppie