Hier de foto's

Erg charmant

Alles is eng
hoezo ik hang ernaast 
Lieff

Landing.. Vind deze foto wel wat hebben

Moooi

Ik wil graag nog een keer met hem crossen. Maar helaas staat hij te koop dus dat zal er wel niet meer in zitten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoezo ik hang ernaast 

horsiegek schreef:Ziet er heel netjes uit, waarom word ie verkocht?

CarpeDiem schreef:MM bandages is echt t domste dat je kunt doen met crossen
In het water zakken die nl af!
Voor dit soort lage hindenrissen kun je best met peesjes rijden!!
Als je echt zou gaan crossen zou ik wel Crossbeschermers kopen!

CarpeDiem schreef:MM bandages is echt t domste dat je kunt doen met crossen
In het water zakken die nl af!
Voor dit soort lage hindenrissen kun je best met peesjes rijden!!
Als je echt zou gaan crossen zou ik wel Crossbeschermers kopen!

CarpeDiem schreef:Haha, als ik op de cross training met bandages aankom stuurt mn trainer me naar huis
Hoe ze er ook omzitten
Ga eens naar een 3 sterren cross kijken, er is niet 1 combinatie die met bandages rijd!!

en ben bang dat ze dan afzakken. Deze peesbeschermers zijn zo goed als nieuw en hebben dus sterk klitteband. Dan weet ik zeker dat het goed gaat. 
jori_X schreef:Ik wou gewoon voor zekerheid gaan in de cross. Ik kan geen bandages omdoenen ben bang dat ze dan afzakken. Deze peesbeschermers zijn zo goed als nieuw en hebben dus sterk klitteband. Dan weet ik zeker dat het goed gaat.
Ik spring nu trouwens wel met kroonrandbeschermers. Hij trapte namelijk met zn achterbeen op zn voorhoef. Toen had ik ze nog niet maar de volgende keer ( met een ander paard) doe ik die er zeker bij om!

miej_monty schreef:jori_X schreef:Ik wou gewoon voor zekerheid gaan in de cross. Ik kan geen bandages omdoenen ben bang dat ze dan afzakken. Deze peesbeschermers zijn zo goed als nieuw en hebben dus sterk klitteband. Dan weet ik zeker dat het goed gaat.
Ik spring nu trouwens wel met kroonrandbeschermers. Hij trapte namelijk met zn achterbeen op zn voorhoef. Toen had ik ze nog niet maar de volgende keer ( met een ander paard) doe ik die er zeker bij om!
idd spingschoenen kunnen ook al wat meer bescherming geven en snap dat je bang bent dat je bandages afzakken..
ik wou ook alleen maar een tip geven
succ6 met de volgende SGW
hoe ging het trouwens ? of heb ik daar overheen gelezen
gefeliciteerddd ! 
Je rijdt toch gewoon met peesjes.. Goed hoor