Ben het flauw, die reacties aan de kant als je op de club les krijgt.
Mijn dochter rijd sinds kort op de club. Ze is dolblij met haar lease pony,
Ach en die lease pony is werkelijk een lieve pony. Alleen het is niet de makkelijkste
met rijden.
Ze is 10 en heeft in haar leven eigenlijk alleen voor het karretje gelopen,
er zit dan ook hakney bloed in. Dus het is een pittig ding. Is dit nou zo verkeerd?
Ze rijd sinds 4 maanden er op en als je ziet wat voor een vorderingen er al zijn....
Neem ik mijn petje voor mij dochter af.
Ze is dus nog vol op bezig om rijtechnisch met de "problemen" te werken. Onder begleiding van
de instructrische. Stap, draf gaat wel goed (mischien ietst te snel) maar galop is idd niet echt gecontroleerd. Ze kan hem op een gegeven moment wel terug krijgen alleen niet snel genoeg.
En springen doet ze het eigenlijk voor een karretjes pony super. Alleen dan gaat ie ontiegelijk hard.
En ja daar moet aan ook aangewerkt worden. Maar wie heeft ooit beweerd dat afstandsbestuurbare pony's bestaan? En waarom moet iedereeen commentaar geven. Als het een beetje anders gaat dan anders? Het is een leuke vlotte combinatie waar nog hard aangewerkt moet worden, of zijn ze mischien een tikje jaloers omdat hun engeltjes er waarschijnlijjk hard gillend er op hadden gezeten.
Hoezo gevaarlijk, als mijn dochter niet bang is, nooit er afgevallen is (kan nog komen hoor)
en er zo veel plezier in heeft (pony ook) ze vertrouwd hem volledig. Wie zijn wij dan om haar
wat aan te praten.
OF BEN IK NU GEK