Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar twee jaar terug was er een dressuuramazone en zij vertelde dat ze de sfeer bij ons, en ook op feestjes veel vriendelijker en socialer vond dan dat ze gewend was
(in de dressuurwereld dan)

Shanna_W schreef:Bij ons bijna allemaal crossruitersMaar twee jaar terug was er een dressuuramazone en zij vertelde dat ze de sfeer bij ons, en ook op feestjes veel vriendelijker en socialer vond dan dat ze gewend was
(in de dressuurwereld dan)
Zelf heb ik er niet echt zoveel ervaringen mee dus zwijg ik maar verder
TornadoLover schreef:Wat me bij ons in de manege opvalt is dat de meiden die dressuur rijden veel meer roddelen en vitten op elkander dan spring amazone's.
Misschien is dit omdat er bij de dressuur beoordeelt wordt door wat de jury ervan vind en bij springen de enkel de tijd en de balken tellen(en het weigeren en vallen)
Dressuur meiden bij ons zijn echt venijnig!roddelen,uitlachen,afblaffen,...alles
bij de Spiringers is het echt veel toffer, je kan het of niet.
wat vinden jullie hiervan?
juksz schreef:Het gaat er voornamelijk om op welk zadel je zit,welke afstamming je paard is,bij wie je traint,en welk merk kleding je gebruikt..

Elisa2 schreef:Als mensen niet zo snel zouden oordelen en in hokjes stoppen,dan zou er ook niet zo'n topic zijn..
Kaitlin schreef:Elisa2 schreef:Als mensen niet zo snel zouden oordelen en in hokjes stoppen,dan zou er ook niet zo'n topic zijn..
gelukkig is er nog iemand die het begrijpt..![]()
Ik rijd zelf alleen maar dressuur, sta op een dressuurstal,en de leden van onze vereneging zijn merendeel ook dressuurruiters. En heb het heel erg naar m'n zin, óók op concour!!
Het is maar net hoe je er als persoon tegen aankijkt, en JA ik hou van anky kleding en wil er altijd op m'n best uitzien, So What!??!
Moet zeggen dat er mensen zijn die ik ook niet kan luchten op wedstrijd,springen,dressuur of sgw, ik denk dan maar: we beoefenen hier allemaal dezelfde passie, dus heb respect hoe die persoon daar mee omgaat, want je kent de mensen niet.
Dus stop mensen aub niet in een hokje, zegt meer iets over jezelf dan over de persoon die je veroordeeld tot iets.
Yamcha schreef:Helemaal mee eens. Denk dat je overal leuke en minder leuke mensen hebt, dat zegt niets over de discipline. Je hebt ook trutten in de winkel waar ik werk en ook ontzettend leuke, lieve mensen. Het heeft imo meer met vooroordelen te maken dan met de werkelijkheid. Als je een bepaald idee hebt over een persoon, zul je ook steeds in kleine details een bevestiging zien. Ik kan jou over een willekeurig persoon zeggen dat het een egoïst is, en na een week ben je het met me eens, omdat je in kleine dingetjes een bevestiging zult zien van wat ik zeg. Maar dat heeft niets met die persoon te maken, het zegt alleen iets over hoe ik/jij er tegenaan kijkt.