Ik zit met een "probleem" ik doe de paardensport opleiding, met erg veel plezier. Voor elk vak sta ik er dan ook erg goed voor. Máár.. rijtechnisch heb ik een onvoldoende, dit komt omdat je over 2 jaar M1 dressuur (+winst) en M springen (+winst) moet zijn, ben je dit over 2 jaar niet betekend dat geen diploma..
Dit jaar heb ik nog al stil gestaan. Dat kwam door meerdere dingen. Wat betreft het springen maak ik me geen zorgen.. Dat komt wel goed. Maar de dressuur.. Pff..Zucht..
Ik heb een 5 jarige (spring) merrie die erg werkwillig is en hard voor me werkt. Ik wil haar absoluut niet over vragen, maar heb wel in mijn achterhoofd dat ik wel wat moet bereiken. Ik wil deze zomer dus bijvoorbeeld ergens in training 2 maanden, en daarna gewoon weer 2 keer per week les..
Weet iemand een leuk adres? ( prijs hoeft niet toren hoog te zijn, maar ik weet dat zoiets prijzig is.) Of heeft iemand anders een ander goed idee?
Ik wil dus deze zomer even wat harder vooruit gaan, op een leuke manier voor mij en mijn paard. Ik krijg nu ook 2 keer per week les, van een goede instructeur, maar we blijven teveel hangen. Vandaar dat ik deze zomer er even 2 maanden tegen aan wil.
Ik hoop dat iemand een goed adres weet of anders een goede tip heeft

Alvast bedankt,
Agnes

Dan zal ik alleen voortaan wel even wat beter lezen!