's Ochtends stond de dressuur (M2) op het programma en 's middags het springen (klasse L).
De eerste proef ging niet zo fijn. Lipso was niet lekker op twee teugels te rijden waardoor hij wat kantelde en hij was ook niet helemaal scherp aan mijn been. Jammer want met het losrijden was dit veel beter. Maar we hadden nog een herkansing. Voor de tweede proef heb ik hem nog even flink achter zijn vodden aangezeten.
Toen op naar de tweede proef. Voor de proef was ik nog even bang dat hij nu misschien iets té fel zou zijn, maar het viel mee. Hij liep hartstikke lekker. Vertrok nu wel echt met uitstrekken en ik was zeer tevreden

Daarna lekker naar de trailer gegaan en toen nog even bij het springen gekeken. Inmiddels was mijn coupon voor de eerste proef er. Hiervoor bleek ik 185 punten te hebben

Even lekker wat gegeten en Lipso kreeg ook nog even wat muesli voor wat extra energie want er moest nog gesprongen worden. Het was inmiddels al flink warm geworden en er mocht gelukkig met zomertenue gereden worden. Na het parcourslopen opgezadeld en toen was ik als nummer 13. Gelukkig bracht het geen ongeluk, want ik was foutloos. Lipso sprong heerlijk ondanks dat hij al twee proeven had gelopen en het echt warm was. Vorige wedstrijd was de controle een beetje zoek, maar nu kon ik hem echt heerlijk sturen. Op een steiltje heeft hij me wel echt gered. Ik zag pas laat de afstand en dacht dat hij op groot zou gaan, was namelijk niet zo'n spannend steiltje. Dat deed hij niet en hij heeft zich er echt super uit gered

Nog een hele mooie deken gewonnen dus über happy huiswaartst gegaan. Lipso heeft zijn stinkende best gedaan en inmiddels al weer M2 + 8 en L+ 7

De bokkers Lermy en Sjuulie hebben nog foto's en een filmpje gemaakt die ik jullie graag even wilde laten zien

Nogmaals heel erg bedankt hiervoor!!
Let niet op mijn springtenue. Mijn witte blouse was nogal doorweekt na de dressuur

En ondanks mijn poging om toch met jasje te rijden was dat echt geen doen

Losrijden voor het springen:
1.

2.

3.

Nog even het parcours doornemen (nog strak in pak

En de ring in!
4.

5.

Filmpje van ons eerste rondje: http://video.google.nl/videouploadfinis ... e9702edcf2
Filmpje van de barrage: http://video.google.nl/videouploadfinis ... 451b15b2ec
Prijsuitrijking:
6.

7.

8.

9.

En er weer op!
10.

Sjuulie en Lermy: Bedankt!!
Tips en commentaar, alles mag als jullie maar lief blijven