[END] Eerste klasse II geslaagd!!! JIPPIE!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

[END] Eerste klasse II geslaagd!!! JIPPIE!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 18:31

Oh man! Ik ben zo blij! Ik heb ZO fijn gereden! Echt! Ik kon vanmorgan al haast niet wachten om te starten. Het zou warm worden, ja, maar ik had veel water bij me en Jeddah en ik kunnen beide prima "tegen" warm weer, dus ik maakte me eigenlijk geen zorgen.

Voor de start wat wandelen en grazen:
Afbeelding

Ik was van plan echt mega rustig aan te doen, maar bij de massa-start merkte ik al gauw dat ik beter voorbij de middengroep kon gaan rijden. Jed liet zich eigenlijk heel goed rijden, maar zelf vond ik het niet prettig. Dus groep voorbij en toen kon het feest beginnen!
Jed en ik dachten beide hertzelfde bij de start: JIPPIE!!! Go jij! Go jij!
Afbeelding

Ik had SUPER grooms die op elk punt te vinden waren en hier en daar wat erg leuke foto's gemaakt hebben!
We cruisden eigenlijk al vrij snel in een vlot tempo door en gezien het nog niet mega warm was en zelfs wat bewolkt besloot ik niet té rustig te doen, maar gebruik te maken van het weer en juist nu wat tempo te maken (voor ons doen dan he? Knipoog )
Afbeelding

Ik ben zo'n 500 meter voor de Vetgate gaan stappen en een paar 100 meter ervoor afgestapt. Ik vond het best wel spannend hoor! Gelukkig namen mijn grooms gelijk een beetje de leiding (THANKS!) en loodsden ze me fijn door de Vetgate heen. Jed boden we na 10 minuten aan en ze werdt op 52 geteld. Ook het voordraven was een mooie A.
Afbeelding

Ja! En toen mochten we 30 minuten pauze nemen! Dus Jed mocht even rollen want er was toch een waterslang om haar weer mee af te spuiten en ondertussen hadden sflj en Carlaa het een en ander klaar gezet voor haar! Een ware lopend buffet! Haha!
Afbeelding

Menig paard was jaloers geweest, maar afgezien van wat gras en een paar hapjes luzerne vond Jed het niet zo bijzonder... Rolleyes Gelukkig at ze wel regelmatig wat appels uit de emmer water. Ja

Nou, en toen weer verder!! Eerste stuk na de Vetgate ging heerlijk vlot! Een prachtig stuk door het bos, dus lekker koel en dankzij mijn nieuwe vliegenspray ook geen last van dazen gehad! Tussendoor kwam ik ook nog een keer hoofdstel-loos op een groompount aan Nagelbijten / Gniffelen . Jed had haar hoofd even flink geschud en daarmee zich van haar hoofstel ontdaan. Bloos Ik ben met de teugels om de hals maar gewoon verder gereden tot het volgende groompunt. Jed is toch mega braaf en goed op mijn benen te sturen. Ja

Het is niet te geloven maar voor ik het wist zaten we al op de 50 km! Haha! Het ging allemaal zo fijn!!

Op 2 km voor de finish rustig gaan draven op 1 km nog wat rustiger en op 500 meter gaan stappen, singel losser gemaakt en zo de streep over! Ik blij en Jed met haar ogen dicht! Clown
Afbeelding

Op de finish werdt ze op 72 geteld. Toen lekker verzorgd en alles en bij de nakeuring alles GOED! Ze werdt op 54 geteld met weer een dikke A! Tevens werdt haar rug grondig gecontroleerd door een veterinaar die beslist geen watje was! Haha! Ook dat was allemaal goed! Jeddah zegt, ik zei toch piece of cake! Cool
Afbeelding

Na afloop heeft Carlaa deze nog van ons gemaakT! ik ben zo TROTS op mijn meisje!!
Afbeelding

Namens Jeddah en mijzelf wil ik deze mensen ERG bedanken voor hun super groomen van vandaag! Ja
Afbeelding

Afbeelding

In totaal hebben we er 4.5 heerlijke uren over gedaan met een gemiddelde snelheid van 13.44 km per uur. Daramee zijn we ook nog op een super 7e plaats beland!

Anya

Re: [END] Eerste klasse II geslaagd!!! JIPPIE!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 18:36

Leuk verslag Jeddah. Supergoed gegaan dus. En dat met die hitte. Gefeliciteerd Ja

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 18:37

Wat een gave plaatjes en gefeliciteerd!
Leuke poon heb je.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 18:39

Wat een prachtig verslag! Ik lees dat je nog steeds aan het na genieten bent Ja

Op naar de volgende Klasse II Knipoog

Let_be

Echt goed gedaan!!

Drunksheep

Leuk verslag, hoor! Lekker weer om ook 'even' een buitenritje te maken, haha. Nee, super hoor! Gefeliciteerd en op naar klasse III [bestaat dat? Clown]

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 18:42

Super hoor, voor jullie eerste keer!! Erg leuk om jullie te zien, je was zo blij de hele tijd Haha!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 18:46

Super gedaan Jeddah! En dan Carla met d'r 8 maanden zwanger buikkie nog aan het groomen....

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 18:48

van harte gefeliciteerd!!!!
En nog een mooie tijd gereden zeg, zeker met dit weer!

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 18:50

Gaaf joh Jeddah Ja Zo jammer dat het hier in de Randstad niet gezellig trainen is, anders zou ik het ook wel willen doen Ja Ziet er echt super uit, en wat gaaf dat er mensen de hele dag om je heen rijden met eten en drinken OK dan!

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 18:52

Super zeg! Ziet er wéér heerlijk uit. Je paard ziet er ook bijzonder goed uit Ja Fijn dat het een leuke dag was!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 18:53

Dank jullie allemaal! Ik verkeer nog helemaal in de 7e hemel! Dit wilde ik al zo lang met Jed, maar ik durfde elke keer niet... Bloos Ik ben zo gek op haar en zo bang dat er dan spontaan iets "breekt" als ik klasse II start... Nou ja, vandaag heeft bewezen dat dat best meevalt! Haha!

@Ibbel, ja, die meid is gewoon niet te stoppen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 19:13

Leuk verslagje, knap gereden. We reden af en toe vlak achter jullie en vroegen ons ook al af wat er met je hoofdstel was gebeurd Haha!

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 19:16

Ben mischien de enigste die het op valt maar ik vind jullie en beetje een mens & muil ezel uiterlijk hebben.. ik vind je niet op deze pony passen.. je hebt een wat stevigere paardje nodig onder je.. verder vind ik het leuke foto's maar dit stoorde me toch wel..

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 19:19

Echt goed gedaan!
Jullie zagen er zo lief uit met zn 2en na de nakeuring! Haha!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 19:32

Gefeliciteerd!!! Super gedaan hoor!!!!!!!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 19:34

Dank jullie allemaal! Ja

El_Beauty schreef:
Ben mischien de enigste die het op valt maar ik vind jullie en beetje een mens & muil ezel uiterlijk hebben.. ik vind je niet op deze pony passen.. je hebt een wat stevigere paardje nodig onder je.. verder vind ik het leuke foto's maar dit stoorde me toch wel..

Haha! Gelukkig stoort het mij en Jeddah niet. Knipoog

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 19:36

El_Beauty schreef:

Gelukkig kan ze zelf vast heel goed bepalen wat ze nódig heeft.

Geweldig zeg, super gereden! Snap wel dat je trots op haar bent.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 19:49

Jeddah, ik wordt altijd helemaal blij van je verhalen.
Ik hoop maar dat er nog vele mogen komen.

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 19:51

Leuk verslag om te lezen, goed gedaan! Het ging ook zo lekker soepeltjes en vlekkeloos, helemaal goed!
Ibbel schreef:
Super gedaan Jeddah! En dan Carla met d'r 8 maanden zwanger buikkie nog aan het groomen....

Ja, ik oefen vast voor volgend weekend. Haha!
El_Beauty schreef:

Ik vind haar wel goed op Jeddah passen. Als je ziet met wat voor lol het gaat en hoe soepel allemaal... Dus daar zou ik me maar niet te druk om maken als ik jou was! Knipoog

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 20:25

Wowie super de puper!!!!
Echt krijg gewoon weer veeeel zin om ook weer te starten!!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 20:29

He leuk topic! Haha!
Ik vond t ook heel leuk, gezellig, wowie enz!! Go jij! Go jij! Graag gedaan dus!
Nogmaals gefeliciteerd, Jeddah is een superpony! Lovers OK dan! En een muilezel??? ROFL Clown Ja hoor! Cool

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:04

Gefeliciteerd meid! Klasse hoor. Ik dacht nog aan de wedstrijd omdat het zo benauwd was maar jullie hebben het goed doorstaan.

Hé Bert, jij als groom? Wou je zelf niet meedoen? Haha!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:58

Nee, kon door omstandigheden zowieso al niet zo vroeg in t seizoen beginnen maar heb een poosje geleden dan maar besloten om dit jaar helemaal geen wedstrijden te rijden. Jive heeft een sabbatical, zeg maar! Knipoog
Maar groomen is ook leuk hoor!
(en vermoeiend:Afbeelding Haha! )

sbdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 22:03

wow super goed gedaan zeg!!
wat voor ras is jou paardje eigenlijk? het doet mij denken aan een konik?