Eigen commentaar:
Verkeerde been in draf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

leuk hoor
ziet er leuk uit
Je kon mischien tijdens het afwenden naar de dubbel iets meer je buitenbeen er aan houden ipv van je teugels. Maar je ziet dat jij en je pony er veel plezier in hebben. Veel succes met je springwedstrijd! _sharona_ schreef:haha ik had t geluid beetje hard schrok me kapotjee NETJESSSleuk hoor
ziet er leuk uit
x sharona
Widner schreef:Ziet er 'netjes' uit hoorJe kon mischien tijdens het afwenden naar de dubbel iets meer je buitenbeen er aan houden ipv van je teugels. Maar je ziet dat jij en je pony er veel plezier in hebben. Veel succes met je springwedstrijd!
me88 schreef:heey ziet er leuk uit alleen de laatste sprong omdat ze begon te galloperen geloof ik dat ze te vroeg afzette. let daar op daar wat meer bij je te houden en pas loslaten wanneer ze ook mag springen

Kan goed springen
Maar zit haar zadel niet een beetje te ver naar voren? muts_x schreef:Leuke pony hoorKan goed springen
Maar zit haar zadel niet een beetje te ver naar voren?
En aangezien destiny geen schoft heeft gebeurt dit wel vaker als ze bokt.
) Ja daarom, we zijn nu ook een oplossing aan het zoeken, maar een staartriem kan niet want Des is heel gevoelig op haar kont dus daar word ze helemaal gek van, maar dit topic gaat niet over zadels haha

dankje