Toch maar de outdoor cross alleen een stukkie hoger. Ik stond echt blauw van de zenuwen, na de blunder van vorig jaar, waar die zelfs door het draadje van het hek ging, durfte ik het echt niet meer aan. Ik ben vorig jaar namelijk door alle bomen een plantjes heen gesleurd. Maar m'n indoor cross ging zo goed dat ik het wel aandurfte en ja zelfs een maatje hoger. En ik ben ook heel erg blij dat ik het weer geprobeert heb want het ging voor mijn gevoel heel erg goed. Ondanks dat ik voor de cross een spier in m'n schouder verekt had en m'n paard niet zo heel lekker in z'n vel zat voor mijn gevoel. Maar met alle respect het was namelijk heel erg warm dus ja daar word je een beetje dromerig van. Nouja genoeg geklets hier de foto's van de indoor cross in rijpwetering van 2 & 3 juni.
Het inspringen:
Jah voorzicht der zit een afstapje
Joehoe wat een sprong

Daar gaan we dan. Ja strek jij maar ff. ze dacht even dat ze in een dresuur wedstrijd was beland..
En dan die waterbak, die schrik van het parcour. Maar zonder getreuzel alsof het de gewoonste zaak van de wereld was

En dan weer rustig verder

Maar de waterbak was de 2e keer opeens wel eng. Nouja zolang je maar hoog genoeg springt komt het water je vast niet bijten
En dan het laatste rechte stuk. de eind sprint!

het einde is in zicht ow wat gaan we hard

Nog 1 sprong, en waarom moet ik nou weer achterom kijken

en Klaar!! ow wat waren we blij

Nouja als je hier toch bent kan je vast wel een berichtje achterlaten
Doeg
Manon en jazz super bedankt voor de foto's