En ze heb weer wat leuke plaatjes van Fool & mij geschoten, best grappig als je je gaat bedenken dat ze vorige week nog niet eens wisten hoe ze een foto met mijn camera moest maken

Fool is nu een week thuis, en het gaat eigelijk best lekker allemaal, heb iig niks te klagen nog. Het is wel fijn om je paardje zo dicht bij huis te hebben hoor

Vandaag hebben we voor de 2e keer gesprongen wat eigelijk best goed ging, mijn houding is zeer bagger, maar heb ong. een (oké op die vorige keer dan na) jaar niet meer gesprongen, geen excuus I know. Maar wil ook op springles met Fool dus er word wel aangewerkt hoor.
De dressuurfoto's (evenals de springfoto's) allemaal op de linkerhand genomen, maar we hebben ook rechtsom gereden hoor

En voor degene die een slimme opmerking wil maken over mijn 2 setjes, we hebben vroeg in de middag gedressuurt en eind v.d. middag gesprongen en toen mijn gewone dekje er onder gedaan

Vanmiddag om uur of half 1 dus eerst lekker gepoetst, getroeteld en gevlochten (jaja, helemaal chique
) was gewoon bijna echt, feels good
En toen eerst even lekker gedressuurt, ging met vrijdag vergeleken erg lekker, ben iig tevreden Dressuur
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Poging tot pasje wijken (+- 5 keer dat we het oefenen) hoofd er recht voor houden + achterhand actiever meenemen
8.

Mijn handen + dat ik rechtop moet zitten en Fool mag wat actiever blijven van achter
9.

Galopje mag (veel) meer bergopwaarts (wat ze ook wel kan)
Commentaar dressuur:
- Hakken naar beneden houden
- Rechtop blijven zitten
- Handen rechtop, geen knik in mijn pols
- Armen aansluiten aan mijn lichaam
Toen heeft ze na het dressuren lekker op het land gestaan, in die tijd konden wij nog lekker Lesley pesten (het arme kind
) en Fool haar stal mesten
Toen rond kwart over 4, weer opgezadelt en 2 hindernissen in de bak gezet, en gaan met die banaan. Het ging al stukke beter dan vorige keer, maar nog steeds verre van perfect (met name mijn houding
) maar daar word aan gewerkt 
Springen
10.

11.

Handen meer meegeven Denise
12.

Moet er hier wat ronder proberen te houden
13.

14.

15.

Uiteindelijk is het kruisje op 50 cm gekomen en het steiltje op 75 cm
Hier helaas geen/geen goede foto's van. Commentaar springen: