Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sorry! Malou had je al een link gegeven voor het anti penny topic toch?LadyElmira schreef:Heb je nu lang of kort haar? Twee verschillende caps ook?

marillion schreef:en btw, wat mij opvalt, je zecht wel dat ie hensgt is.. maar op de eerste foto lijkt ut meer een merrie als menig mens snapt wat ik bedoel
Sirus schreef:Op foto 5 is ie in ieder geval mannelijk

) Maar in dit geval denk ik dat ik me vergist heb, goed van je dat je nog niet met hem start. Hij heeft zo te zien een hoop achter de rug gehad.DubaiDream schreef:Ik start trouwens voorlopig niet met hem. Ik wil eerst verder trainen, tot hij ook echt op zijn gemak is bij mensen. Het is een echte hengst, ik kan er ook niets aan doen als zijn koker niet ineens voor de foto eruit springt 'halloooo, hier ben ik dan'
Verder geloof ik best dat jullie het niet geloven, maar goed, de vraag was wat jullie vonden dat er aan mijn springen/rijden verbeterd moet worden. Jullie hebben al gezien dat er verschil zit tussen vorig jaar en dit jaar