) ben ik in het bezit van een eigen paardje, Vladimir!Na jaren lang paarden van anderen te trainen vond ik het nu wel eens tijd worden voor iets voor mezelf en na uiteindelijk mijn ouders zo ver gekregen te hebben zijn we op zoek gegaan. Na heel wat paarden bekijken/rijden kwamen we uiteindelijk terecht in drenthe(!!) (aardig ver weg voor ons) En daar vonden we vladimir.
Het was gelijk liefde op het eerste gezicht
en het klikte ook heel goed. De dag na onze eerste ontmoeting zijn we nog een keer terug geweest om hem nog een keer uit te proberen. Die dag moesten we ook de knoop door hakken omdat er nogal veel animo voor hem was en als wij hem niet wilden moesten er snel andere kijkers komen. Voor mij was de beslissing eigenlijk al gemaakt! Dit werd hem! Een paar dagen nadat hij goedgekeurd was is hij naar huis gekomen.. En tot op der dag van vandaag heb ik er nog steeds geen spijt van!Vladimir is net 5 jaar geworden en is ruim 1.73 hoog. Hij is nog erg groen omdat er niet zoveel met hem is gedaan (eigenaresse kon door lichamelijke omstandigheden niet meer rijden) dus hij moet nog veel leren! Ik heb elke week priveles(+pensiongastendressuurles van een Z ruiter) Dus we krijgen genoeg hulp en ik weet de punten waar ik aan moet werken! (zoals meer begrensen buitenteugel, binnenteugel meer ontspannen, hakken lager tenen naar binnen en been langer maar daar is al flink aan gewerkt en deze foto's zijn redelijk oud..)
De foto's zijn trouwens van toen ik hem pas een week had inmiddels is er al veel veranderd en is hij heel erg vooruitgegaan. Ik weet dat ik af en toe te streng ben met mijn binnenhand en dat mijn beenhouding ook niet optimaal was (op de foto's) Heb nu een ander zadel(dit zadel op de foto's vond ik echt verschrikkelijk) en rijd nu met mijn laarzen waardoor ik al een stuk netter kan gaan zitten!
Let niet op mijn gezicht kijk soms een beetje te geconcentreerd
Nouja genoeg gekletst, beetje te lang verhaald gemaakt
Hier de foto's!Ik hoor graag wat jullie van mijn kanjer vinden! (foto's staan niet op volgorde)

Zijn knappe koppie

meer onstpannen in mijn binnenhand

galop, toen ik hem net had ging hij nog zo hard scheuren moest in het begin erg wennen aan zijn grote galop hij heeft erg veel sprong

ook binnenhand meer ontspannen

Hier kijk ik echt als een
maar dat heet concentratie

Naar het halsstrekken toe

Meer op de buitenteugel en binnenhand meer ontspannen, wel lekker ruime draf!

Mijn nichtje nog even uitstappen, sinds kort ook besmet met het paardenvirus
Mijn beenhouding is echt verschrikkelijk op de foto's..Gelukkig gaat het beter met m'n nieuwe zadel
Ik hoop dat jullie t leuk vinden en laat even een berichtje achter (wel aardig blijven
)Caroline en Vladimir

Veel plezier met hem!

! Grappig zeg...
!