Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Het is trouwens nog niet zo simpel om op die kleintjes te blijven zitten, dus goed gedaan hoor

(alleen waarom geen cap?, ik ga er niet om zeuren gewoon benieuwd).
BellyBel schreef:Ziet er goed uit(alleen waarom geen cap?, ik ga er niet om zeuren gewoon benieuwd).
Op foto 3 vind ik hem wel lekker lopen,
Op foto 4 vind ik hem wat op de voorhand lopen,
En op de laatste foto vind ik hem wat opgekropt. Misschien helpt het als je iets meer ruimte van voor geeft, want volgens mij heb je hem nu behoorlijk 'opgesloten' daar.

.ilske schreef:Ik snap niet dat je op zon wilde pony geen cap op doet..
En eigelijk vindt ik het ook geen fijn beeld geven, je bent duidelijk te groot.. Snap dat die pony gaat bokken als jij met je benen op zon rare plaats zit..
nee ik vindt het niet eerlijk voor de pony en heb medelijde met deze..

Tinuss schreef:Ziet er goed uit

Sjuimpje schreef:BellyBel schreef:Ziet er goed uit(alleen waarom geen cap?, ik ga er niet om zeuren gewoon benieuwd).
Op foto 3 vind ik hem wel lekker lopen,
Op foto 4 vind ik hem wat op de voorhand lopen,
En op de laatste foto vind ik hem wat opgekropt. Misschien helpt het als je iets meer ruimte van voor geeft, want volgens mij heb je hem nu behoorlijk 'opgesloten' daar.
En op foto 2 zet ze haar binnenhand vast,
daarbij vind ik het jammer dat ze haar hakken niet wat meer uitdrukt.
BellyBel schreef:[
Ja, maar daar reageerde ik expres niet echt op i.v.m. dat die bokte (?), en dan kun je soms een rare houding aan nemen. Maar je hebt gelijk!
Trouwens als je pony naar buiten wil, juist je buitenhand dan wat meer druk dan de binnenkant. Hier gaan mensne ook snel mee de fout in wanneer een pony/paard gek begint te doen en de andere kant op wil crossen

BellyBel schreef:Sjuimpje schreef:
En op foto 2 zet ze haar binnenhand vast,
daarbij vind ik het jammer dat ze haar hakken niet wat meer uitdrukt.
Ja, maar daar reageerde ik expres niet echt op i.v.m. dat die bokte (?), en dan kun je soms een rare houding aan nemen. Maar je hebt gelijk!
Trouwens als je pony naar buiten wil, juist je buitenhand dan wat meer druk dan de binnenkant. Hier gaan mensne ook snel mee de fout in wanneer een pony/paard gek begint te doen en de andere kant op wil crossen
ilske schreef:Als mijn pony wil crossen doe ik altijd mee.. Vindt ik juist grappig!! haartjes in de wind en zo hard mogelijk gaan!!
ja , maar jij kan dan weer niet quoten

ilske schreef:Ik snap niet dat je op zon wilde pony geen cap op doet..
En eigelijk vindt ik het ook geen fijn beeld geven, je bent duidelijk te groot.. Snap dat die pony gaat bokken als jij met je benen op zon rare plaats zit..
nee ik vindt het niet eerlijk voor de pony en heb medelijde met deze..

Spruit_Elf schreef:BellyBel schreef:[
NEEE
dan moet je meteen keihard trekken aan de tegels en heel veel been geven

Kimmie_girl schreef:ik snap de uitleg niet zo en de tekst neit ..
ik zie eigenlijk gewoon een brave pony...