Shamrock is een 8-jarige voltaire x joost die ik van november tot nu heb gereden. In die tijd hebben we er een degelijke basis ingestampt en zijn met enkele oefeningen een beetje begonnen. Hier was ik érg graag mee doorgegaan gezien ik dat het leukere werk aan het rijden vind, maar Shamrock staat inmiddels in Zeeland aangezien zijn eigenaresse verhuisd is. Afgelopen donderdag heb ik hem voor het laatst gereden en afgelopen zondagochtend afscheid genomen. Het was toch wel even goed slikken en een paar tranen maar meneer heeft het súper daar in Zeeland en van de zomer ga ik uiteraard daarheen want hij moet me toch eens dat Zeelandse strand laten zien!

Uiteindelijk hebben we 10 proeven gereden en 9 winstpunten behaald. Gezien het feit dat ik dit puur voor mijn en ons plezier deed vind ik het een prachtige prestatie! 4 prijzen en een puntenhoogtepunt van 198 sieren hier aan de muur. Gewoonweg geweldig!
Ik zou zeggen Eva, zet 'm op daar in Zeeland

Voor de laatste keer serieus rijden eens even de handen uit de mouwen gestoken en keurig in tenue ingepakt.

Creatieve knotjes

Stappen....
Drafje...
Strekken heeft hij inmiddels aardig onder de knie

Keurig compact terugschakelen

Pasje opzij

Het resultaat van een paar mooie maanden

Jammer van zijn dichte ogen
Voor de rest 

Zoeffff... plezier staat bij ons hoog in het vaandel

Bedankt Sham voor die prachtige maanden! Het ga je goed in Zeeland en van de zomer mag je me de mooie zeelandse stranden laten zien

[FILM] Nog een stukje film

Verder ook hele mooie fotos