Dit zijn de eerste rijfoto's van ons op onze nieuwe stal.
Oliver Stables
We staan er nu ong. een maandje
Gelukkig is het halfgeschoren al flink weggetrokken!
Zo zag ze er in Maart-April uit..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sleepingrose schreef:mooie haflinger! echt wel
En geel staat haar heel leuk
En idd van dat geschoren zie je bijna niks meer
Hanin schreef:Mooi haflinger!
Op sommige foto looptie wel heel erg weg over de buitenschouder. Je zadel lijkt ook veelste ver naar voren te liggen.
0maris0 schreef:Hanin schreef:Mooi haflinger!
Op sommige fotos looptie wel heel erg weg over de buitenschouder. Je zadel lijkt ook veelste ver naar voren te liggen.
Het zadel ligt achter de schouder, dus ligt hij goed ( al lijkt het idd wat naar voren )
En hoe kan je zien dat ze erg weg loopt over de buitenschouder met deze paar foto's?
Hanin schreef:Dit kunnen natuurlijk momentopname zijn. Maar het is wel een aandachtspuntje voor in de training.
alleen het ziet er anders uit dan dat je gewoon rijd vind ik.. naja ik weet ook niet hoor
lisa staat er ook nog op joh
randyLOVER schreef:heey maris leuke foto's hooralleen het ziet er anders uit dan dat je gewoon rijd vind ik.. naja ik weet ook niet hoor
lisa staat er ook nog op joh
_mariT_ schreef:leuk hoor maris.. ik wil binnekort wel weer een x mee![]()
Dafdehaf met zn gele shabrak haha![]()
spreek jee !
xx
buster4ever schreef:mooie haflinger...geel vind ik haar erg leuk staan..
probeer je haffie wat ronder te krijgen
mhtimmerwerk schreef:hee, ook een ber van mij het lijkt idd dat je zadel zo ver naar voren ligt, als je gewoon in de bak rijd valt me dat niet echt op hoor.
ze is lekker aan het bijkomen he op oliverstables?
groetjes linda
smit_ilse schreef:ja daf is weer helemaal daf!!
smit_ilse schreef:haha ik zag ineens daphne staan en klikte die aan en zag idd mijn daf. haha jamy is pikzwart, ze heeft net buiten achter de bal gerend.