In drie van de vier proefjes heb ik wel een keer de verkeerde kant op gereden ofzo, dat komt omdat ik totaal niet zenuwachtig ben en eigenlijk aan heel andere dingen denk tijdens de proef, waardoor ik niet naar de voorlezer luister.
Zaterdag hadden we 193 en 194 punten (dus als ik naar mijn voorlezer had geluisterd vier ipv twee winst) en daarmee twee eerste plaatsen van de maarliefst drie deelnemers hihi. We hadden o.a. een 8 voor halsstrekken en middenstap. Hier de foto's (als je erop klikt krijg je een grotere versie):
Handen te hoog voor bij zo'n kleine pony.
Wijken.
Einde middendraf diagonaal, was net aan het controleren of ik op het goede been licht reed.
Volte 15 meter bij X.
Valt me hier op dat ik de binnenteugel wel erg strak heb. Hoogstwaarschijnlijk een momentopname, want dat is niet mijn rij-stijl.
Omdat we zaterdag genoeg punten hadden gehaald om over te kunnen naar het L2 zijn we zondag direct L2 gestart, 186 en 189 punten en daarmee twee keer 2e (als ik niet fout was gereden een keer 1e, eigen stomme schuld hihi).
Volte 10 meter.
Volte 15 meter.
Middengalop.
Middendraf. De horizon ligt hier niet helemaal recht.
Middendraf, mooi achterbeentje.
Mijn eigen commentaar heb ik per foto gegeven, over het algemeen moet ik echt op mijn handhouding gaan letten, mijn rechterhand verandert vaak in een pianohand. Verder vind ik mezelf wel erg groot voor Gea op deze foto's.
Een berichtje is leuk
Ik verwacht niet alleen maar complimentjes, maar hou commentaar svp een beetje redelijk en niet te bot. 

Als Gea wedstrijden niet leuk zou vinden zou ik me verschrikkelijk schuldig voelen en het zelf waarschijnlijk ook niet leuk meer vinden. Zoiets doe je samen.