Het is eigenlijk best wel snel gegaan, en toch doen we het rustig aan(aangezien ze nog maar net 5 is), na een paar maanden vakantie te hebben gehad hadden we halverwege januari de draad langzaam weer opgepakt, en reden we nog een paar wedstrijden in de L2, om de nog benodigde punten bij elkaar te rijden, en vandaag was het dus zover dat we voor het eerst M1 gingen starten
En zoals gewoonlijk was het weer genieten om met een ontspannen werkwillig paard de ring in gaan.
Voor een eerste keer ben ik heel erg tevreden, we lieten hier en daar wel wat steekjes vallen, omdat ze af en toe nog wat op de voorhand valt (maar daar word aan gewerkt) maar ach voor de eerste keer een M1 proef, mag dat ook best wel. en helaas blijft er natuurlijk ook genoeg op mezelf aan te merken ( we will keep working on that) had helaas zelf ook net wat teveel last van mijn rug, dat is dan erg jammer.
We hadden 181 en 178 punten dus ook hierover zeker heel erg tevreden ( aangezien ik dat dus niet verwacht had, vraag me niet waarom trouwens
) dus ook een aangename verrassing
Maar nu eerst maar eens de foto´s

nog tijdens het losrijden

middendrafje

Schouderbinnenwaarts

halthouden voor het achterwaarts gaan

andere kant middendrafje

Schouderbinnenwaarts

Bye bye

het is idd een paardenras maar in NL heeft Rems de maat van een E pony dus om het maar lekker handig te maken 
super !!