Donderdag had ik wedstrijd-> gemeente kampioenschappen. Ik was best wel zenuwachtig eigenlijk Maar we hebben dressuur en springen gereden.
Dresuuur had ik 184 punten, we hadden eigenlijk het hele proefje niet geoefend
Er zaten wel wat foutjes in bijv dat mijn middendraf middengalop was geworden dat ik niet zo goed op de bordjes reed en van die foutjes
Ik was best tevreden over mijzelf met de dressuur vooral omdat ik niet zo'n dressuur miep ben
En toen kwam het springen, ik ben een E-pony dus moest pas vrij 'laat' springen. Toen ik eenmaal het parcours zag staan dacht ik echt zo van: dit gaat mij nooit lukken
Er waren namelijk hele moeilijke lijntjes tussen en hele krappe wendingen, Ik was 2e van de E-pony's diegene voor mij was niet foutloos, maar wel ervarener dan ik ben met Romeo (dit zou namelijk mijn 3e wedstrijd met hem worden de vorige keer was ik namelijk uitgebeld op 3 weigeringen en daarvoor had ik een weigering en een balk) dus tja..
Toen moest ik de ring in.. Een paar krappe wendingen draaien Roompje heeft mij op hindernis 1 (begon al goed dacht ik zo ) en 10 geholpen (kwam daar niet goed uit)..
En........ IK WAS FOUTLOOS
Man, dat was goed voor mijn zelfvertrouwen
Daarna zag ik mensen stuk voor stuk weigeren, totdat ik als enige in de barage zat
Die ik ook foutloos gereden had
Ik was dus Gemeentekampioen springen cat. E-B!
Met een stijl van 45 (er was erg laag gepunt ze zeiden dat het hoogste van die dag 45 ofzo was )
Maar hier de foto's (ze staan niet op volgorde, de barage en het normale staan namelijk door elkaar vandaar 2 foto's van elke hindernis
)

. Mooie pony is het nog steeds 

dat klikte totaal niet.