Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tiessie schreef:Als je talent hebt zeker! Sjef Jansen was al in de 30 toen ie vor het eerst op een paard zat. Nu kunnen we discussieren over hoe hij rijdt maar hij is in ieder geval de trainer van de dubbelvoudige Olympisch kampioene!!
Tiessie schreef:Als je talent hebt zeker! Sjef Jansen was al in de 30 toen ie vor het eerst op een paard zat. Nu kunnen we discussieren over hoe hij rijdt maar hij is in ieder geval de trainer van de dubbelvoudige Olympisch kampioene!!
Crizztel schreef:Lessen doe ik zoveel als ik kan, ik ben verliefd geworden op het rijden!![]()
Maar ik bedoel ook andere dingen die ik ervoor kan doen zoals oefeningen (gewoon thuis) oid? Wat doen jullie zoal om beter te worden?
Crizztel schreef:Lessen doe ik zoveel als ik kan, ik ben verliefd geworden op het rijden!![]()
Maar ik bedoel ook andere dingen die ik ervoor kan doen zoals oefeningen (gewoon thuis) oid? Wat doen jullie zoal om beter te worden?
Crizztel schreef:ja inderdaadTiessie schreef:Als je talent hebt zeker! Sjef Jansen was al in de 30 toen ie vor het eerst op een paard zat. Nu kunnen we discussieren over hoe hij rijdt maar hij is in ieder geval de trainer van de dubbelvoudige Olympisch kampioene!!
Er is dus nog hoop
nouja iig veel oefenen
!!
ankem schreef:Ik ben op mijn 21ste begonnen en ben nu 25. Ik rijd nu 4 jr en heb sinds een jaar mijn eigen paard. Ik ga binnenkort met wedstrijden starten. Sommige mensen rijden al veel langer, maar rijden alleen op de manege 1x in de week.
Ik heb maar 1,5 jaar op de manege gereden. Daarna heb ik bijrijdpaarden gehad, waar ik 5x per week op reed en 1x in de 14 dagen priveles op had. Ik heb dus een hele inhaalslag gemaakt.
pasdedeux schreef:Absoluut! Als je niet bang bent en graag wilt kan bijna alles. Koop over aantal jaar dan niet een heel jong paard maar gewoon een wat ouder beestje dat al een hoop kan, dan leer je nog sneller. Gewoon ervoor gaan!
)en ze een heerlijke veelzijdige merrie is. Ze is verkeersmak, dus naar buiten vormt ook geen probleem.