Topsy @ handwerk + uitleggen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

x__Ellis

Topsy @ handwerk + uitleggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:03

Wij hebben vanmiddag ff wat anders met topsy gedaan. soort van mennen Haha! Topsy vond het leuk, en zo hoefden wij niet te rijden. liever geen commentaar Lachen opbouwend kritiek en tips zijn altijd welkom. En ook geen afzeik berichten , dankuwel Haha! hier de foto's

Afbeelding
Hier zit ze niet aan de teugels te trekken of wat dan ook!!! Ze hadden hier gewoon allebij een meningsverschilletje Vork Topsy wou namelijk de andere kant op dan wat Martine wou. Liever hier geen kritiek op. Oja; de reden waarom hij zijn mond zo opentrekt, dat is omdat ze dit bit niet is gewend. we hebben namelijk net nieuw , hoofdstel trouwens ook Lachen

Afbeelding
Dit is een errug mooie foto Lachen
En voor de mensen die nog steeds niet geloven dat we haar niet aan de teugels zitten te trekken; ziet deze foto eruit alsof we aan de teugels trekken? Of als we haar aan de teugel willen laten lopen? NEE!!

,, bedankt voor het kijken Lachen leuke berichtjes kunnen altijd Bloos

Snoevie

Re: Topsy @ handwerk + uitleggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:04

deze foto's waren toch al geplaatst?

Kirr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:05

aangezien er eigelijk op niets commentaar mag gegeven worden vind ik het wel een leuke pony !

Kirr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:05

hoe vaak ga je deze foto's nog plaatsen ?

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:06

Leuk dat je handwerk doet met je pony..
maar waarom plaats je iets als je er een commentaar op wilt krijgen..

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:06

Heb je toestemming om dit topic nog een keer te plaatsen?

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:08

Hoeveel topics zijn er nou al met deze foto's? niet banketstaaf bedoeld maar volgens mij heb ik deze foto's al een paar keer eerder gezien.
Ik geef verder geen commentaar op het geen jullie mee bezig zijn aangezien ik niet veel kan opmaken uit 2 foto's.

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:08

Snoevie schreef:
deze foto's waren toch al geplaatst?

onze andere topics waren verpest omdat anderen ons zaten af te zeiken... Huilen
Dus daar hebben ze een slotje op gezet, daarom hebben we nu deze gemaakt, en hopen dat ze het deze keer goed begrijpen en leuke berichtjes krijgen. nog bedankt trouwen voor je vorige bericht Haha!

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:08

nou hier heb je veel aan '''mooie pony hoor''

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:09

Noesie schreef:

we willen best commentaar, maar dan wel leuke. Op ons vorig topic zaten ze ons af te zeiken omdat ze iets verkeerd begrepen Knipoog

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:09

valerm schreef:
nou hier heb je veel aan '''mooie pony hoor''

danke Lachen

leo_nore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:09

Sorry, maar als je geen commentaar wilt moet je foto's niet steeds weer op bokt zetten. Hou ze voor jezelf en ben er van overtuigd dat je helemaal geweldig doet, maar ze op bokt zetten als je toch geen commentaar/kritiek wilt en alleen maar wilt horen hoe goed je het wel niet doet heeft niet zo veel nut.

oh ja, leuke pony trouwens. en wat jullie allemaal met hem doen vind ik echt fántastisch!
Laatst bijgewerkt door leo_nore op 19-05-07 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

tuinkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:11

klinkt missgien nogal banketstaaf maar misschien is dat afzeiken van al die bokkers een piepklein beetje terecht,tips en commentaar is toch handig? dan kan je jezelf alleen maar verbeteren Haha! srry voor als het er nogal banketstaaf uit komt ...

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:11

leo_nore schreef:
Sorry, maar als je geen commentaar wilt moet je foto's niet steeds weer op bokt zetten. Hou ze voor jezelf en ben er van overtuigd dat je helemaal geweldig doet, maar ze op bokt zetten als je toch geen commentaar/kritiek wilt en alleen maar wilt horen hoe goed je het wel niet doet heeft niet zo veel nut.

oh ja, leuke pony trouwens. en wat jullie allemaal met het doen vind ik echt fántastisch!

Ik ben blij dat jij het aardig zegt, velen zeggen het met gescheld enzo Huilen En we willen best commentaar, maar dan commentaar zoals jij het doet, en geen afzeikerij Knipoog

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:12

dus we mogen niets over deze foto's zeggen oké. Ik vind ze niet echt boeiend ofzo

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:12

x__Ellis schreef:
Noesie schreef:

we willen best commentaar, maar dan wel leuke. Op ons vorig topic zaten ze ons af te zeiken omdat ze iets verkeerd begrepen Knipoog

commentaar is misschien niet altijd leuk maar kan wel leerzaam zijn. sommige mensen brengen het misschien niet zo goed maar zeggen dat je geen commentaar wilt, of alleen leuke.. daar is HAW niet voor.

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:13

tuinkabouter schreef:
klinkt missgien nogal banketstaaf maar misschien is dat afzeiken van al die bokkers een piepklein beetje terecht,tips en commentaar is toch handig? dan kan je jezelf alleen maar verbeteren Haha! srry voor als het er nogal banketstaaf uit komt ...

dus je vind het goed dat ze alleen maar zeggen wat we verkeerd doen? en het dom uitleggen, in plaats van het ff aardig te houden. sorry hoor... Maar we zijn wél hiermee begonnen dankzij de tips van bokt, anders zagen jullie nu alleen rij - foto's. Door bokt zijn we erachter gekomen dat longeren & mennen (zoals wij dit bedoelen) ook leuk is! Maar dat hoeven ze toch niet zo vals over te brengen?

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:14

Zag namelijk het andere topic van je staan, maar heb je al toestemming gekregen voor een nieuw topic te openen??..

tuinkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:16

x__Ellis schreef:
tuinkabouter schreef:

dus je vind het goed dat ze alleen maar zeggen wat we verkeerd doen? en het dom uitleggen, in plaats van het ff aardig te houden. sorry hoor... Maar we zijn wél hiermee begonnen dankzij de tips van bokt, anders zagen jullie nu alleen rij - foto's. Door bokt zijn we erachter gekomen dat longeren & mennen (zoals wij dit bedoelen) ook leuk is! Maar dat hoeven ze toch niet zo vals over te brengen?

sorry ik heb gebrobeerd het zo aardig mogelijk over te brengen maar dat is waarschijnlijk niet gelukt ...maar het ziet er wel leuk uit hoowr! peace! Haha!

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:21

tuinkabouter schreef:
x__Ellis schreef:

sorry ik heb gebrobeerd het zo aardig mogelijk over te brengen maar dat is waarschijnlijk niet gelukt ...maar het ziet er wel leuk uit hoowr! peace! Haha!

Dat is wel gelukt hoor Tong uitsteken
Ik vatte het ook niet verkeerd op Knipoog alleen ik schoot in de 'stress' omdat ik bang was dat ze weer zouden beginnen te zeiken Knipoog gebeurd gelukkig niet Lachen

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:22

waarom plaats je het eigelijk op bokt, als je geen commentaar wilt..?
verder wel een leuke pony, maar wat wil je er mee bereiken als ik vragen mag,,

wij werken wel vaak aan de hand met onze paarden, dat doen we dan gewoon met een captoom,, en stelling vragen zodat het achterbeen eronder gebracht kan worden..

sorry voor de typfouten..Tong uitsteken

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:23

ceasarlover schreef:
waarom plaats je het eigelijk op bokt, als je geen commentaar wilt..?
verder wel een leuke pony, maar wat wil je er mee bereiken als ik vragen mag,,

wij werken wel vaak aan de hand met onze paarden, dat doen we dan gewoon met een captoom,, en stelling vragen zodat het achterbeen eronder gebracht kan worden..

sorry voor de typfouten..Tong uitsteken

Oke, ik snap veel van paarden & pony's enzo... Maar wat is captoom? Tong uitsteken

En we hebben al uitgelegd waarom we geen commentaar willen Knipoog lees maar eens wat ik tegen anderen zei

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:23

hoezo niet aardig gezegt, volgens mij heb je het gewoon goed gezegt maar wil de TS alleen aardig commentaar dat ze het geweldig doet. tuurlijk is het leuk om te horen dat je een leuke pony hebt ect ect.. maar soms is het commentaar gewoon wel terecht, ik weet het niet want ik heb het commentaar niet gelezen maar ik vind jou reactie wel een beetje overdreven.
als ze alleen maar zeggen dat je het verkeerd doet moet je misschien eens vragen hoe ze willen dat je het dan doet, er zitten veel mensen op bokt die behoorlijk wat ervaring hebben. je kunt ook blij zijn dat je iets van hun kunt leren. en dat er mensen tussen zitten die gaan schelden, tsjah die kun je op straat ook tegenkomen. dan loop je er toch gewoon even om heen..

ps: ik zou even goed nadenken of leo_nore wel zegt wat je denkt dat ze zegt..
Laatst bijgewerkt door Sentido op 19-05-07 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:24

hoevaka ga je dit nog openen???? dit is letterlijk handwerk
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 19-05-07 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

horsiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:26

Goed dat je handwerk doet. Maar ik denk niet dat je er veel aan hebt als je nieteens stelling vraagt of aan de teugel vraagt of iets. Niet verkeerd opvatten maar ik vind het "mennen" zoals je het doet een beetje zinloos. Je kan er dan nog beter met een halstertouwtje naast lopen. Probeer je pony iig meer stelling te vragen. Het is maar een tip. Ik hoop dat ik je een beetje blij kan maken omdat ik 'normaal' commentaar geef!

Groetjes! En succes!