Omdat dit ook onze eerste graswedstrijd zou zijn, leek het me verstandig om dit al een keertje eerder te proberen.
Deze generale heb ik in Prinsenbeek gereden.
Whatje was erg druk toen ie van de trailer kwam, maar gelukkig was er ruimte om hem heel even te longeren. Na een paar rondjes showen kwam ie weer terug op aarde en kon ik gaan losrijden.
Dit was maar een kwartiertje want tijdens het losrijden bleek dat de wedstrijd erg ingelopen was....
Wahtje was erg onder de indruk van de bordjes want er konden wel eens tijgers achter verstopt zitten. De auto was nog wel het aller engst.... Ik moest al snel beginnen en de hele proef ging een beetje wiebelig. De tweede proef ging al wat fijner. Hij was er achter dat de bordjes hem niet op aten.....
De punten waren echt een complete verrassing.....
In de eerste proef was ik derde met 197 en in de tweede proef zelfs eerste met 209 punten.
Gewoon 4 punten in ons L1 debuut en dan ook nog op gras....
Dat had ik nooit verwacht.....
Vandaag had ik dan de selectie in Heerjansdam....
Whatje was een beetje traag, en had er niet zo'n zin in.
Hij heeft een paar dagen lekker in de wei gespeeld en wilde vandaag weer met zijn vriendjes de wei in...maar hij moest mee....
Hij gaf zelfs een bok in de proef, dat heeft ie nog nooit gedaan.....
Maar opnieuw was de jury onwijs onder de indruk...
In de eerste proef voor selectie was ik eerste met 210 punten...
en in de tweede proef was ik tweede met 205 punten.....
Ik kan het eigenlijk nog niet helemaal geloven en denk dat ik Whatje maar eens een behoorlijk tijdje vrij ga geven wanneer het weer het echt helemaal toe gaat laten.....
MegaCarmen is beide dagen meegeweest en heeft foto's gemaakt van het losrijden.
Tijdens de proef zijn geen foto's gemaakt want toen was ze me aan het voorlezen....
MC! Bedankt!
Hier de foto's van Prinsenbeek
longeren:
losrijden:
En Heerjansdam
Thanks MC!

Hij loopt nu een beetje kort in de nek