Nog even wat basisinfo:
Shamrock is een 8-jarige voltaire x joost en gaat weg omdat hij met zijn eigenaresse mee naar Zeeland verhuisd
Ik rijd hem weer sinds eind oktober, dus ruim een half jaar.Eerst even een klein verslagje van Marum, 12 mei!
Het gehele concours is in 3 woorden te vatten... regen en perfecte terreinen!
Het was werkelijk vanaf 's ochtends een grote regenbui, totdat we daar kwamen. Toen begon het op te klaren. Tijdens het losrijden een hele grote bui gehad en voor de rest was het best mooi weer
De terreinen lagen er in ieder geval echt perfect bij, zoooo goed alsof er geen druppel regen gevallen was! Gewoonweg geweldig!Hij liep werkelijk geweldig! Ik kon er echt lekker aan rijden en het was helemaal naar mijn tevredenheid
Als ik nou niet hoefde licht te rijden had ik nog netter kunnen rijden doordat je dan natuurlijk veel meer voelt. maargoed, het ging super zo! In de 1e proef was ik 2e met 198! De tweede proef had ik onverklaarbaar 179, het was een vergelijkbare proef, íetsje minder maar écht niet zoveel
Nouja... ik had een super gevoel en dat werd de eerste proef ook bevestigd dus ik kan niet klagen! 

Een drafje

Een van de weinige foto's van Sham met de oortjes naar voren

Zijn lieve koppie!

Even wat lager instellen

Lekker actief!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
En dan gisteren de laatste echte wedstrijdtraining! Het ging heerlijk! Nog even lekker geschakeld, gewoon rustig basis en schakelen. En het ging heerlijk

Zullen we direct maar met het beste beginnen?

Dit is nou echt een geweldige foto! Heerlijk! Mooi van achteruit, dít begint echt verruimen te worden en niet versnellen zoals in het begin. Ja hier ben ik echt trots op!

Toch vaak nog moeite om die achterkant er genoeg bij te houden en daar mist ook nog een stuk kracht, maar dit voelde minstens net zo goed als het eruit ziet!
Een drafje...
Beetje stelling...
Even lief lachen naar de fotografe

Aan mijn gezichtsuitdrukking (
) te zien voelde dit net zo goed als het eruit ziet 

Shamrock rijden begint echt een groot feest te worden

Keurig door de bocht!

Het eerste galopje altijd even lekker laten gaan, zolang ik de controle behoud, even lekker uitrazen! Daarna kan je een stuk lekkerder aan hem rijden.
Terugschakelen...
verruimen...

Hier zie je ook mooi hoe hij van achter zakte
en toch mooi van achter erbij!ontspannend drafje...
Cute koppie!
Mijn houding wordt ook steeds netter

Zoefffff

Hard gewerkt!

Als we toch bezig zijn... nog maar weer even wat verruimen!

Zaterdag zetten we ook ons állerbeste beentje voor!
Dat koppie hè...onweerstaanbaar!

Dit spreekt voorzich... super gewoon!
[FILM]Verruimen/Strekken
Dan zullen we zaterdag ons allerbeste beentje voorzetten en dan kan ik terugkijken op een prachtige tijd en kan trots zijn op hoe Shamrock liep en nu loopt want dit is een hele verandering allemaal!
Ergens volgende week zal hij waarschijnlijk in richting Zeeland gaan, dus dan is het feest helaas over. Erg zuur maar het is niet anders. We hebben er iig een prachtige tijd samen van gemaakt!

Ik ben niet zo'n enorme springheld, laat mij maar lekker dressuren
Succes nog met je laatste wedstrijd!