2 mnd geleden

en eergister was erg zonnig
haha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haha

Kelly_ann schreef:Knap paardje, zou hem liever zien dalen in de hals, zo te zien is dat namelijk nog erg lastig. Hij is nu te kort, of wordt te kort gehouden. De slof mist z'n doel, je maakt hem er w.s. alleen maar korter mee.
Ik zou ook kiezen voor ander schoeisel...

ik vind hem ook wat gespannen in de nek ja.. maja dat is al vaak genoeg gezegd
veel plezier met dit leuke beestje Prinslover schreef:Vind het een gaaf beest om te zien! Maar wat loopt ie gespannen. Hij houd alles eigenlijk wel een beetje vast.. Ik zou hem wat losser van voren laten en meer van achter naar voor rijden. (voorwaarts neerwaarts). Succes!
En dan kan hij nu lekker goed uitgroeien.
Veel plezier er nog mee 
Oh wat geweldig maar ik ben ook dol op arabieren. Foto's 1+3+4 vind ik erg mooi 2 ook wel maar iets minder. succes verder. Nessah schreef:Om eerlijk te zijn vindt ik de 1e 2 foto's er beter uitzien en meer ontspanning.
Het zal waarschijnlijk ook wel aan het type paardje liggen dat hij zo loopt.. Wij hebben hier ook een arabiertje, een vreselijk drukte makertje, die alles wilt zien en daar duurt het soms wel een half uur voordat hij echt op je let en ontspannen is..
Ik denk dat de slof geen goed hulpmiddel voor dit paard is, aangezien hij nog korter in de hals wordt en daarnaast vind ik dat je de slof te strak erbij hebt..
Wat gebeurd er met dit paard als je hem van voren helemaal lang geeft en dan een voorwaartse draf rijdt? Valt hij dan uit elkaar of valt dat mee?
Voorderest vind ik het een prachtdierVeel plezier er nog mee
# edit; Is het paard op de wedstrijd foto uit je profiel hetzelfde paard? Want daar geeft het al een veel fijner beeld.
!!!!!
niet dat je hem teveel bestraft ofzo (want daar weet ik niks van) maar het is maar een tip 
!!!
.
.