De shet die ik nu zo'n 5 weken verzorg heb ik nu voor de 2e keer aan het springen gehad, en léúk dat ze het vindt! Echt gaaf.. (ja, ik ben ook al half door de wei gesleurd
ze was iets te enthousiast en was vergeten dat ze aan de longe zat)Corilina is een stamboekmerrie van net 19 (02-05) en ik ben helemaal gek van d'r

Voorgaande topics: Aan het werk (longe)
En ITP
Commentaar over dat ik met halster longeer is niet echt zinvol, we weten niet precies wat er is gebeurd, maar al toen ze kwam (minstens 8 jaar terug) had ze een scheef bekkie, naar kliniek geweest, tig dierenartsbezoeken (wilden weten of het erfelijk was of door ongeluk ivm veulen) maar het was waarschijnlijk dat ze geslagen is. Hierdoor zitten haar tanden 'raar' in haar mond (ene kant normale lengte, andere kant maar de helft) dus een bit is eigenlijk not done omdat het dus scheef is. Vandaar het halster
dat de longeerlijn aan de zijkant (binnenkant zit) is omdat ze soms nog wel es trekt en ik dan het hele halster scheef trek!Goed, hier de foto's!
1. Warming up
Andere kant ook op
2.
Andere kant draven
3. Galopje (kon ze eerst nog niet aan de longe)
4. Even middendrafje
(schudt ze ook zo uit dr hoefjes)5. Springen over een op de grond liggend balkje
(stel je voor dat ie bijt)6. Balkjes draven (andere kant van de cirkel)
Zie dat ik ze wel ruim heb liggen nu, maar ze haalde het wel vrij makkelijk (omdat ze al zo'n goede middendraf heeft)
7. Kruisje (wel wat vroeg)
8. Andere kant op
Bijna hetzelfde
9. En de hoogste (ze had er wel moeite mee nog, had aan andere kant lager stijltje)
Foto is iets minder, moest bij deze sprong zorgen dat zij er niet langs ging, en foto maken, wilde niet geheel

Toen even los gegooid!
10. Ik kan haaaaaard!!
11. Tralalala
12. Ik kan nog meer hoor!
13. Whow

14. Last but not least
15. Als laatste even helemaal
Donkere foto, ruzie met m'n witbalansCommentaar is zeer welkom! Evenals tips!
Laat je berichtje achter?
Liefs, Ilse
maar toen haalde ik m omhoog en bleef de pion staan