Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
droommajori schreef:wat gaaf!
maare.. een vraagje bij 1 foto zie ik geeneens benen.
hoe blijf je dan hangen?
tita schreef:die ruiter daar kijk ik maar niet naar
laquintatje schreef:Wouw, weer geweldige foto's
Kunnen we niet een keer een boktmeeting bij jou organiseren??
Voltigeur schreef:tita schreef:die ruiter daar kijk ik maar niet naar
En wat bedoel je daarmee als ik mag weten???
Babeth schreef:Jeetje dit is echt prachtig! Normaal ben ik niet zo'n fan van voltige, maar dit is echt heeeeel anders dan het hedendaagse voltige! Onwijs knap echt waar!
Saskiaatje schreef:Brengen dat soort dingen het paard nou niet uit balans? Ze zeggen dat opstappen slecht is voor de rug van het paard, omdat je hele gewicht aan één kant hangt. Is dat dan niet juist hier het geval?
Dat neemt niet weg dat het er ontzettend gaaf uitziet hoor!
Voltigeur schreef:Saskiaatje schreef:Brengen dat soort dingen het paard nou niet uit balans? Ze zeggen dat opstappen slecht is voor de rug van het paard, omdat je hele gewicht aan één kant hangt. Is dat dan niet juist hier het geval?
Dat neemt niet weg dat het er ontzettend gaaf uitziet hoor!
Wij hebben nog nooit problemen gehad met de rug van eender welk paard dan ook. Dus ik denk dat 't allemaal best meevalt en dat die zaken nogal overroepen worden door mensen die vinden dat ze zonodig ergens moeten op reageren. Sla je niet op jouw paard met een zweep, dan zoeken ze wel iets anders om over te vitten.
Saskiaatje schreef:Zo bedoelde ik het niet hoor..
Ik vroeg het me gewoon af..
Casca schreef:Ik zag de eerste foto, dacht: HUH???? Toen zag ik wie de TS was![]()
Ziet er weer gaaf uit!! Wat apart dat die schimmel zelf nog zo donker is maar zo'n spierwitte staart heeft!!Prachtig paard!
Die laatste foto is echt té leuk!!Heel relaxed op een onmogelijke manier naast je paard hangen en nog even je duimen opsteken