) Tanya (Tanya89) heeft foto's gemaakt. Heel erg bedankt Tanya!We begonnen met de dressuur. Ze was de laatste tijd een beetje aan het puberen met de dressuur maar ze liep met losrijden eigenlijk al erg lekker
. Eerste proef liep ze ook nog goed en op wat kleine foutjes na was ik erg tevreden. Tweede proef ging wat minder, maar ook daarover was ik niet geheel ontevreden
. Eerste proef was ik 3e met 187 en tweede proef had ik 174 punten. Ik start trouwens L2 met haar.
[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]
Het was de eerste keer dat ik met Tivara zou gaan springen, dus een beetje last van zenuwen had ik natuurlijk wel, Tivara ziet namelijk erg graag hindernis-spoken (En ik misschien ook wel
)
Daarna Tivara snel springzadel e.d. op gedaan en wilde ik gaan losrijden voor het springen. Helaas was er iemand afgevallen en konden we niet meteen losspringen dus even blijven stappen. Daarna zijn de hindernissen naar de buitenbak verplaatst en heb ik daar wat sprongetjes genomen. Vervolgens het A parcour gesprongen. Op hindernis 8 stopte ze, maar de tweede keer sprong ze hem wel! Ik was heel erg tevreden, en helemaal trots
Ik had het nogal warm en was duidelijk half vergeten te ademen tijdens het parcour, want was helemaal buiten adem
. Toen nog even gestapt en nog wat sprongetjes genomen, inmiddels zat ik er al zo'n 2,5 uur op en moest ik mijn B parcour nog rijden. Hierbij had ik 2 balken, maar was nog steeds super trots voor de eerste keer! 
[8]

[9] Deze hindernis stopte ze eerst voor
Commentaar mag, daar kan ik alleen maar van leren
Maar ik zag foto 8 en snapte hem al
Ik heb er nogal wat moeite mee om Tivara netjes uit te zitten met doorzitten, maar daar werken we inderdaad aan