weer winstpunt erbij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

weer winstpunt erbij

Silence schreef:Van één foto kun je helaas weinig zeggen, maar ik vind het een mooie Fjord.
Wel vind ik dat jij qua houding wat actiever en rechter mag gaan zitten.
heb meestal een 7 voor mijn zit, maar hier moet ik idd. rechter zitten!!! 

Joanne1987 schreef:ik vi nd dit wel een hele mooie fjord. veel plezier en succes er nog mee
Hij is alleen echt een kanon onder het zadel, maar in omgang heel lief

Wilt schreef:Hij ziet er goed uit zeg, hoeveel puntjes moet je nog? En ga je weer naar Wijk?
jij? Ik ben net begonnen in de L1 en nu 2 WP met Bjorn. Met Par rijd ik L2.Dit is Par:
! 
Sythaa schreef:Hee Monique,
Bjorn ziet er goed uit zeg, en gefeliciteerd met je WP! Hopelijk kom je wel naar Wijk, wel zo gezellig!
Ik hoop ook dat ik naar Wijk kan komen!!!

Talietjuh schreef:Heet par echt par of is het een verkorting van een naam?
Bjorn ziet er goed uit,probeer iets meer te ontspannen, los te laten. mooie foto's hoor!

AmmieJ_ schreef:Ziet er netjes uit hoor op de punten die hier verteld worden na;) Lekker ga zo door!

viv77 schreef:Bjorn is super zeg..Wat voor afstammeling is hij..
mooi plaatje hoor, en rechter op zitten is al genoemd dus ga je daar niet mee lastig vallen..lekker doorgaan!

Sythaa schreef:Ik heb vervoerHopelijk kom je wel naar Wijk, wel zo gezellig!

Wilt schreef:Ik ga het in Wijk voor het eerst in de M1 proberen, foto's van Ulljon staan in mijn onderschrift
moniquelucky schreef:Sythaa schreef:Ik heb vervoerHopelijk kom je wel naar Wijk, wel zo gezellig!

lailapri schreef:Op foto 1 zag ik een paard dat er veel plezier in heeft en zijn best doet, maar een ruiter die erop zit van moet het, en het allemaal maar niets vind. Zo erg kan een foto vertekenen want op de andere foto's zie ik toch iets heel anders.
Probeer te denken aan je armen, op een foto hou je die teveel bij je dus je handen teveel naar je toe, doe desnoods je teugels iets korter. Ook hou je ze op die foto redelijk hoog, ik weet niet of dit op dat moment nodig was, maar probeer ze normaal zo te houden dat van elleboog tot bitring een rechte lijn vormt. Probeer er ook op te letten dat je je handen rechtop houdt. ziet er netter uiten helpt bij een betere communicatie.
Je benen zou je vanuit je heup wat naar binnen kunnen proberen te draaien zodat je knie meer tegen het zadel aan komt te liggen en je tenen ook mee draaien naar binnen, soms steken deze iets naar buiten. Dan kun je ook nog proberen je hakken iets meer uit te drukken.
Allemaal kleine dingetjes, maar geven als je ze verbeterd een mooier totaalbeeld.
Verder vind ik het er goed en netjes uitzien hoor! Ga zo door!